مسئله تشنگی مردم بلوچ و تن فروشی مادری برای تامین آب فرزندانش +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabay / congerdesignدر بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد
در بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، معين الدین سعیدی، نماینده چابهار در جلسه طرح سوال از وزیر نیرو در رابطه با مشکلات مردم سیستان و بلوچستان و نبود شبکه لوله‌کشی و آب آشامیدنی در این استان گفت: «زن بیوه عفیفی در بلوچستان شریف‌تر از من، وزیر و رئیس‌جمهور، به خاطر تامین آب فرزندانش ناچار به همخوابی با یک مرد می‌شود و بعد خودکشی می‌کند. آدم این درد را کجا بگوید؟!»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف بسیار از این اتفاق و بی‌کفایتی مسئولانی که تنها به فکر قدرت و ثروت خود هستند، عنوان می‌کنند چگونه باور کنند یک مادر بلوچ در چابهار، در قطب توسعه کشور ایران برای تهیه آب برای فرزندانش مجبور به همخوابگی با فردی غیربومی شود و به خاطر عذاب وجدانش از این ماجرا دست به خودکشی بزند؟! آیا نه اینکه دولت ایران با وجود منابع غنی که در زیر خاک این سرزمین دارد خیلی چیزها را به شهروندانش بدهکار است؟!

View this post on Instagram

A post shared by میثم ایرانی (@meysam1irani) on

کاربران فراوانی در صفحات مختلف از این اتفاق به شدت انتقاد می‌کنند. برخی از کاربران با تحسین نماینده چابهار، امیدوارند به این مسئله و موضوع آب آشامیدنی سیستان و بلوچستان رسیدگی شود، از طرفی نیز با کنایه عنوان می‌کنند به زودی خواهیم دید که با انتقاد تند این نماینده چگونه برخورد خواهد شد. برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند چگونه این نماینده از غم این اتفاق دردناک و حیرت‌آور نمرده است و برای مردم بلوچ کاری نکرده است.

View this post on Instagram

A post shared by CARTOON (@caricators) on

اما به دنبال اظهارات نماینده چابهار و انتقادات و واکنش‌های گسترده کاربران، معاون سیاسی وزیر کشور ایران گفت: « هیچگونه سندی از تایید این موضوع به دست نیامد و این نماینده در صورت عدم اثبات ادعا باید پاسخگوی مراجع قانونی باشد.»

View this post on Instagram

A post shared by Fardad Farahzad (@fardadfarahzad) on

کاربران عنوان می‌کنند ایرانی اگر از این شرم بمیرد، رواست؛ آیا می‌خواهند تحقیق کنند که آن بانوی بینوا با یک نامرد همبستر شده است یا خیر و چگونه می‌شود آن را ثابت کرد، باید دو مرد عاقل و بالغ شهادت دهند؟!

View this post on Instagram

A post shared by مجیدصفرزایی (@majidsafarzaie) on

این کاربران عنوان می‌کنند حتی اگر این موضوع صحت نداشته باشد و یا فردی که از حقیقت بودن این ماجرا با خبر است بخواهد از گفتن آن امتناع کند آیا غیر از این است که قلم از بیان درد بلوچستان عاجز است و مردم ایران تحت شرایط بسیاری سختی زندگی می‌گذرانند و تنها با نرخ‌های دروغین دلار و طلا آنها را سرگرم کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала