آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه رکورد زد

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه رکورد زد
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه رکورد زد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در طول یک شبانه روز در فرانسه بیش از ۴۱ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت "سنت پابلیک"، گزارش داده است که ۲۴ ساعت گذشته در فرانسه بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران

این نشریه گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور بیش از ۴۱ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که این آمار برای اولین بار در این کشور به ثبت رسیده است.

با ثبت این آمار شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۹۹۹ هزار نفر رسیده است.

طی یک شبانه ‌روز گذشته ۱۶۲ تن از بیماران کرونای جان خود را از دست دادند، با ثبت این آمار شمار جان ‌باختگان ناشی از کرونا در این کشور به ۳۴ هزار ۲۱۰ تن رسیده است.

دولت اقدامات محدود كننده جدیدی را در میان افزایش موارد در فرانسه اعلام كرد. در سراسر کشور مقررات منع رفت و آمد اعلام شده است که در مجموع ۴۶ میلیون فرانسوی را تحت تأثیر قرار داده است.

در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی، از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-۱۹ نامگذاری شد.

در تاریخ ۱۱ ماه مارس سال جاری، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که کووید-۱۹ به یک بیماری همه ‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала