وکیل ترامپ از یافتن تصاویر جنسی در لپ تاپ پسر بایدن خبر داد

© AFP 2023 / Getty Images / Drew Angererوکیل ترامپ از یافتن تصاویر جنسی در لپ تاپ پسر بایدن خبر داد
وکیل ترامپ از یافتن تصاویر جنسی در لپ تاپ پسر بایدن خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رودی جولیانی اعلام داشت: تصاویر جنسی مربوط به دختران زیر سن قانونی در لپ تاپ پسر جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری پیدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، گفت که تصاویر جنسی مربوط به دختران زیر سن قانونی در لپ تاپ پسر جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری پیدا شد.

ترامپ درباره کلینتون شوخی غیرمعمول کرد - اسپوتنیک ایران
ترامپ درباره کلینتون شوخی غیرمعمول کرد

این وکیل پیام هایی منتشر کرد که به گفته روزنامه واشنگتن اگزمینر، بایدن کوچک درمورد رابطه اش با هاله بایدن (بیوه برادرش)، در برنامه Newsmax برای پدرش نوشت.

از سخنان جولیانی چنین برمی آید که هانتر بایدن به پدرش نوشت، که هاله بایدن او را به رفتار نامناسب با خردسالان متهم کرده؛ او دوست نداشت که هانتر برهنه در حال صحبت در "فیس تایم" با یک دختر ۱۴ ساله باشد که نام او به عمد در نامه نگاری پنهان شده بود.

در همان زمان، از همان مکالمه، ادعا می شود می توان نتیجه گرفت که دختر خود این واقعه را انکار کرده است.

این وکیل خاطرنشان کرد که علاوه بر این پیام ها، "عکس های بی شماری از خردسالان" در رایانه بایدن جونیور [کوچک] پیدا شده است. این وکیل همچنین افزود که وی تمام تصاویر و محتوا را برای پلیس ایالت دلاور ارسال کرده است.

این مکاتبات پس از تهیه کپی توسط صاحب تعمیرگاهی که لپ تاپ پسر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات در دست تعمیر بود، از دیسک سخت آن تهیه و به جولیانی داده شد.

هفته گذشته نیویورک پست، مجموعه ای از داستان ها را منتشر کرد که گفته می شود بر اساس این نامه نگاری است.

ادعا می شود که یکی از نامه ها به بایدن جونیور توسط وادیم پاژارسکی مشاور مدیریت شرکت انرژی بوریسمای اوکراین ارسال شده است. در این پیام، او از مخاطب برای دیدار با بایدن پدر تشکر می کند.

در نامه ای دیگر، پاژارسکی از بایدن جونیور می خواهد که به این فکر کند که چگونه می تواند "از نفوذ خود" برای کمک به شرکت استفاده کند. این افشاگری ها با گفته های جو بایدن در تضاد است که وی هیچ ارتباطی با کارهای پسرش برای بوریسما ندارد. گزارش شده بود که FBI قبلاً لپ تاپ و هارد دیسک را با حکم دادگاه منصفه توقیف کرده است.

هانتر بایدن به عنوان مشاور مدیریت بوریسما کار می کرده و برای این کار ماهیانه ۵۰۰۰۰ دلار درآمد داشته است.

طرفداران ترامپ گمان می کنند وی از پدرش برای اهداف لابی استفاده کرده است.

علاوه بر این، آنها بایدن پدر را به فشار بر مقامات اوکراین به منظور برکناری دادستان کل ویکتور شوکین، که تحقیقات را علیه بوریسم رهبری می کرد، متهم می کنند. جو بایدن همه اینها را انکار می کند. دموکرات ها این نشریه را کمپین کرملین خواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала