حساب بانکی ترامپ در چین، مسئله امنیت ملی آمریکاست

© AFP 2023 / Eric Baradat نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه تلویزیونی، حساب بانکی رئیس جمهور ترامپ در چین را یک مسئله امنیتی نامید.

به گزارش اسپوتنیک، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری MSNBC اطلاع داد که حساب بانکی دونالد ترامپ در چین یک مسئله جدی بوده و در حوزه امنیت ملی آمریکا قرار دارد. 

نانسی پلوسی در خصوص افشاگری اخیر نیویورک‌تایمز مبنی بر اینکه ترامپ یک حساب بانکی افشا نشده در چین دارد، به MSNBC شرح داد: «ما امروز بار دیگر بحث مداخله دولت چین در بانک‌های این کشور را یادآور شدیم. آنها می‌توانند جریان پول را در بانک‌ها رصد کنند و حتی به‌نوعی بر فردی که به آن حساب پول واریز می‌کند یا از آن پول برداشت می‌کند، تسلط یابند. به همین دلیل این یک مسئله امنیت ملی است.»

پلوسی گفت: «اگر ترامپ اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کرده بود، مردم زودتر از این مسئله آگاه می‌شدند. شرم بر رئیس‌جمهور که در چین حساب بانکی دارد.»

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که سوابق مالیاتی دونالد ترامپ نشان می دهد که چین یکی از ۳ کشور خارجی است که ترامپ همچنان حساب بانکی خود را در آن حفظ کرده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала