آموزش سکوت به ترامپ پیش از مناظره با بایدن

© AFP 2023 / Olivier Douliery / Various sourcesآموزش سکوت به ترامپ پیش از دومین مناظره با بایدن
آموزش سکوت به ترامپ پیش از دومین مناظره با بایدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد انتخاباتی ترامپ به وی توصیه کرد که در دومین مناظره با جو بایدن، صحبت های او را قطع نکند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پیش از مناظره دوم او با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، به او توصیه هایی داد.

تیم انتخاباتی رهبر آمریكا از وی خواستند كه در مناظره صحبت های بایدن را قطع نكند، با لحنی آرامتر صحبت و بیشتر شوخی كند. گزارش شده که در اولین مناظره، دونالد ترامپ 71 بار اجازه نداد رقیب او صحبت های خود را به پایان برساند.

ترامپ : بایدن در صورت مناظره مجازی پیشاپیش از پاسخ سوالات با خبر خواهد شد - اسپوتنیک ایران
ترامپ : بایدن در صورت مناظره مجازی پیشاپیش از پاسخ سوالات با خبر خواهد شد

به گفته منبع این خبر اگر ترامپ در اولین مناظره به بایدن اجازه صحبت می داد و مجری طرح سوال می کرد، رقیب او استدلال های بلاغی را شروع می کرد و "گفتگوی پیر" به نظر می رسید. ستاد انتخاباتی ترامپ به او توصیه كرد: "او را نجات نده."

یک منبع نزدیک به کارزار انتخاباتی ترامپ گفت: تمام کاری که ترامپ باید انجام دهد این است که به مردم فرصت دهد به او رای دهند. در مناظره اول، او دقیقاً برعکس عمل کرد. بنابراین، امیدوارم که او بتواند پیشرفت کند، زیرا ممکن است انتخاب مجدد او به این امر بستگی داشته باشد.

دستیاران رئیس دولت آمریکا متقاعد شده اند که در جریان مناظره دوم، وی حمله به هانتر بایدن، پسر نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شخصیت اصلی رسوایی اوکراین ادامه خواهد داد.

پیش از این ترامپ به شوخی اعلام کرده بود که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر 2020، آمریکا را ترک می کند. به گفته رهبر آمریكا، رقیب وی بدترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریكا است. وی خاطرنشان کرد که در صورت شکست در برابر بایدن، دیگر چیزی برای افتخار نخواهد داشت و ممکن است مجبور به ترک کشور باشد.

نخستین مناظره بایدن و ترامپ در تاریخ 29 سپتامبر برگزار شد. مناظره بعدی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای تاریخ 22 اکتبر برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала