تمدید محدودیت برای ورود به بهشت زهرا

© AP Photo / Vahid Salemi۱۰ علت اولیه مرگ ساکنین تهران چیست؟
۱۰ علت اولیه مرگ ساکنین تهران چیست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اعلام کرد: محدودیت ‌هایی برای ورود به بهشت زهرا تا روز شنبه هفته آینده قطعی شده است اما به طور حتم این محدودیت‌ ها مجدداً تا عادی شدن شرایط  تمدید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، بیان داشت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در موج سوم و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ‌ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه‌ ای را از جمله مسدود کردن ورودی های بهشت زهرا در نظر گرفته است.

ادعای جریمه اشتباهی خودروها به دلیل کیفیت پایین پلاک‌ آنها  و پاسخ پلیس ایران  - اسپوتنیک ایران
ادعای جریمه اشتباهی خودروها به دلیل کیفیت پایین پلاک‌ آنها و پاسخ پلیس ایران

وی گفت: دو درب باب الزهرا و باب الشهدا برای ورود و خروج مراجعه کنندگان باز بوده و سایر درها بسته است. همچنین هیچ خدماتی برای برگزاری مراسم در بهشت زهرا به شهروندان ارائه نمی ‌شود و مراسم تدفین هم با محدودیت و با حضور تعداد کمی از اعضای خانواده متوفیان برگزار می ‌شود.

خال همچنین درباره تعطیلی ایستگاه‌ های صلواتی در بهشت زهرا گفت: تمام ایستگاه‌ های صلواتی تعطیل شده‌ اند و هیچ نذری در روزهای آتی در این مجموعه توزیع نمی ‌شود.

وی درباره زمان اتمام محدودیت ‌های اعمال شده در بهشت زهرا تصریح کرد: این محدودیت ‌ها تا روز شنبه هفته آینده قطعی شده است اما به طور حتم این محدودیت‌ ها مجدداً تا عادی شدن شرایط  تمدید خواهد شد. از شهروندان درخواست می ‌شود به این محدودیت ‌ها توجه داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала