تجاوز بی رحمانه به 300 دختر توسط متجاوز سریالی دختران دانشجو در ایران

© Fotolia / BortN66تجاوز بی رحمانه به 300 دختر توسط متجاوز سریالی دختران دانشجو در ایران
تجاوز بی رحمانه به 300 دختر توسط متجاوز سریالی دختران دانشجو در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزارگر سریالی دختران دانشجو که پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تعرض می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال راهبرد معاصر، متجاوز سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تجاوز می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.

سرنوشت وحشتناک قربانی تجاوز جنسی گروهی پس از شکایت به پلیس - اسپوتنیک ایران
سرنوشت وحشتناک قربانی تجاوز جنسی گروهی پس از شکایت به پلیس

پرونده کیوان‌.الف هم اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت و اخلاقی‌ تهران زیر نیز بازپرس روح الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تا کنون حدود ۳۰ دختر جوان که وی به آنها تجاوز کرده از او شکایت کرده‌اند.

این در حالی است که سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران دیروزدر جمع نمایندگان مجلس اعلام کرده که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‌ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.

از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته اند.

به گفته یکی دیگر از نمایندگان تهران نیز پلیس موفق به کشف فیلم‌های سیاه از تجاوز به ۴۶ دختر جوان از مخفیگاه متهم شده‌ و رسیدگی به این پرونده و تلاش با هدف تشویق شاکیان برای مراجعه به دادسرا و پلیس و طرح شکایت از متهم ادامه دارد.

همچنین مشخص شد که عنوان مجرمانه متجاوز فساد فی‌الارض اعلام شده که حکم آن هم در قانون و جزای اسلامی اعدام است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала