چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟
چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلتفرم اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای انجام دیجیتال مارکتینگ است.

 اینستاگرام در دنیا در رده ۵ پلتفرم برتر برای دیجیتال مارکتینگ و در ایران، در رده اول از این نظر قرار دارد. یکی از شروط بازاریابی دیجیتال موفق در این شبکه اجتماعی، جذب یا خرید فالوور فعال است. البته این کار آنقدر ها هم ساده نیست و ممکن است نیاز به سرمایه ای نه چندان زیاد داشته باشد.

 اینجا می خواهیم در رابطه با راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. اما فالوور اینستاگرام چیست؟ فالوور اینستاگرام به یک حساب کاربری در اینستاگرام گفته می شود که با دنبال کردن پیچ شما در لیست فالوورهای پج شما قرار می گیرد.

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

مطابق آمارها اینستاگرام در حال حاضر، ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد.

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم؟

راه های متعددی مثل شبکه سازی در میان دوستان و آشنایان یا خرید فالوور فیک یا واقعی برای افزایش فالوورهای یک پیج در اینستاگرام وجود دارد. در ادامه با راه های افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا می شوید. 

برای زیاد کردن و خرید فالوور میتوانید از سرویس های خرید فالوور ایرانی استفاده کنید. 

جذب فالوور اینستاگرام رایگان

اولین و ساده ترین راه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، جذب تعدادی فالوور از طریق فالو کردن اکانت های آشنا است. دوستان و آشنایانی که بدانند اکانت متعلق به شماست، احتمالا آن را فالو می کنند.

همچنین شما می توانید از دوستان و آشنایان به صورت مستقیم بخواهید که اکانت اینستاگرام شما را فالو کنند یا اینکه از آن ها بخواهید که در اینستاگرام خود از دوستانشان بخواهند با فالو کردن پیج شما از کسب و کار شما حمایت کنند.

اگر یک برنامه افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید و بدانید چگونه با آن کار کنید، می توانید خودتان به صورت کاملا فالوورهای فیک برای خود بسازید. البته برخی برنامه ها با فالو کردن اکانت های متعدد و فالو بک گرفتن، سبب افزایش فالوور اینستاگرام شما می شوند که این فالوورها کاملا واقعی می باشند. البته پیدا کردن یک ربات افزایش فالوور در اینستاگرام که واقع کار کند، کار دشواری است.

خرید فالوور اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است. بعضی از پیج های اینستاگرام برای شروع کارشان و جذب اعتماد دیگر افراد برای فالو کردن پیج، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام فیک می کنند که این روش یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام ارزان است. با این حال، فالوورهای فیک می توانند گاهی اوقات اثر معکوس داشته باشد و وقتی که مخاطب ببیند تعداد لایک ها و کامنت های زیر پست های شما با تعداد فالوورهای شما همخوانی ندارد، ممکن است اعتمادش را نسبت به پیج شما از دست بدهد و هرگز شما را فالو نکند. بنابراین به شما توصیه می شود که برای زیاد کردن فالوور اینستاگرام از روش های دیگری استفاده کنید.

بیشترین فالوور در اینستاگرام ۲۰۲۰

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ متعلق به حساب کاربری کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی مطرح باشگاه یوونتوس ایتالیاست که ۲۳۹ میلیون فالوور دارد.

افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام

اگر می خواهید یک کسب و کار اینترنتی در ایران راه بیاندازد و مخاطب شما ایرانی است، باید فالوور ایرانی داشته باشید. برای اینکار می تواند از روش افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام رایگان استفاده کنید و همانطور که گفتیم از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا پیج شما را فالو و تبلیغ کنند. همچنین می توانید زیر پست های ایرانی کامنت گذاشته و خودتان پیج خودتان را تبلیغ کنید.

روش دیگر برای جذب فالوور ایرانی، خرید فالوور ایرانی فعال از پیج های دیگر است. برای اینکار می توانید خیلی ساده در گوگل سرچ کنید، خرید فالوور اینستاگرام ایرانی و پیج های متعددی در نتایج جستجوی گوگل به شما پیشنهاد خواهند شد کی می توانید برای خرید فالوور با آن ها مذاکره کنید.

دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

همانطور که گفتیم برای انجام تبلیغات در اینستاگرام، شرط اول داشتن تعدادی زیادی فالوور است و بنابراین باید با نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام رایگان آشنا باشید یا اینکه فالوور بخرید. شما می توانید فالوورها را به صورت طبیعی و رایگان به پیچ خود اضافه کنید یا اینکه از ربات ها استفاده کنید. تجربه نشان داده است که فالوور رایگان اینستاگرام نمی تواند به غیر از پیج های مربوط به سلبریتی ها و پیج های اینفلوئنسرها، از k ۱۰ فالوور اینستاگرام بالاتر برود.

روش دیگر این است که فالوور فیک یا واقعی بخرید. اما خرید یا ساخت فالوور فیک به تنهایی کافی نیست زیرا همانطور که پیش از این گفتیم، ممکن است سبب بی اعتمادی مخاطبین شما شود. به همین دلیل شما باید باید مشارکت های فیک یا واقعی نیز بخرید. یکی از روش های این کار، خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.  افزایش لایک اینستاگرام سبب می شود سبب می شود اعتماد مخاطبین به پیج زیاد شود. این کار را معمولا به وسیله یک ربات اینستاگرام انجام می دهند.

به یاد داشته باشید که تعداد فالوورها تنها در شروع کار اهمیت دارد و بعد از آن باید فالوورهای شما واقعی بوده و به پیچ شما علاقه مند باشد تا بتوانید از آن طریق کسب و کار خود را پیش ببرید. بنابراین افزایش فالوور در اینستاگرام باید به صورت هدفمند انجام شود.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام

اینفلوئنسر در اینستاگرام به کسی گفته می شود که می تواند روی مخاطبین خود تأثیر روانی بگذارد. در واقع فالوورهای اینفلوئنسر به او اعتماد دارند و اگر او چیزی را تبلیغ کند، فالوورها به آن تبلیغ اعتماد می کنند. اینفلوئنسرهای اینستاگرام معمولا در ابتدای کارشان از انواع مختلف ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده می کنند ولی پس از مدتی به این دلیل که سلبریتی هستند یا محتوای جالبی مثل محتوای آموزشی برای مخاطبین خود تولید می کنند، به تدریج فالوورها را به صورت اتوماتیک جذب می کننند.

از آن جایی که مخاطبین اینفلوئنسرها به آن ها اعتماد دارند، شما می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود یا برای تبلیغ پیج خود در اینستاگرام با آن ها همکاری کنید و مبلغی را به آن ها بپردازید. البته در انتخاب اینفلوئنسر دقت داشته باشید که حوزه تخصصی او با حوزه تخصصی پیج شما همخوانی داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала