صحبت‌های تامل‌برانگیر گزارشگر محبوب برنامه ۹۰ در حاشیه دریافت جایزه دستاورد +ویدئو

© Photo / IRNAعادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عادل فردوسی‌پور برنده جایره انجمن مستقل سوتا مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عادل فردوسی‌پور، گزارشگر سابق تلویزیون ایران که مدتی است بدون دلیل او را از تلویزیون کنار گذاشته اند، برنده جایزه انجمن مستقل سوتا شده است که این انجمن متشکل از اساتید، دانشجویان و کارمندان فعلی و سابق دانشگاه صنعتی شریف است که مقر آن در سن‌دیگوی آمریکا می باشد.

View this post on Instagram

A post shared by عادل فردوسی پورadelferdosipour (@adel_ferdosi_pour_fans) on

در حاشیه انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان برنده جایره دستاورد، او صحبت های تامل برانگیزی انجام داد. او گفت که در کلاس‌های درسم در دانشگاه صنعتی شریف همیشه به دانشجوهایم می گفتم که از ایران نروید و بمانید و بسازید و با سختی‌ها دست و پنجه نرم کنید. زمانیکه در سال ۹۷ از صدا و سیما بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شدم، دانشجوهایم دوباره از من درباره ماندن و موفقیت در ایران سئوال می پرسیدند و من دیگر چیزی برای گفتن نداشتم.
صحبت‌های این گزارشگر محبوب افراد بسیاری را به تفکر و تامل واداشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

در بخش‌هایی از بیانیه این انجمن آمده است که "امسال، SUTA دکتر عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه محبوب نود و استاد دانشکده صنایع در دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان برنده جایزه دستاورد فارغ‌التحصیلان انتخاب کرده‌ است. در دوران کاری فوق‌العاده به عنوان تهیه کننده و مجری، او نهایت حرفه‌ای گری، هوشمندی، جذبه و شخصیت محکم و تسلیم ناپذیر خود را نشان داده است.عادل فردوسی‌پور یک مثال عالی از این است که چطور ترکیب سیستم آموزشی در کلاسِ جهانیِ دانشگاه با اشتیاق و علایق شخصی فرد، می‌تواند منجر به خلق داستان‌های موفقیت‌آمیز در مسیر‌هایی فراتر از زمینه‌های صرفا علمی و از راهی متفاوت به سربلندی جامعه کمک کند."

گفته شده است که انجمن دانشگاه صنعتی شریف SUTA (سوتا) یک انجمن مستقل و متشکل از اساتید، دانشجویان و کارمندان فعلی و سابق دانشگاه شرف است که مقر آن در سن دیه‌گو آمریکا است و با هدف افزایش ارتباط های آکادمیک و حرفه‌ای بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شریف در داخل و خارج از کشور تاسیس شده است. این انجمن هر دو سال یک بار در چند بخش جوایزى به چهره‌های نخبه و درخشان فعلی و سابق دانشگاه صنعتی شریف اهدا می‌کند.
بسیاری از کاربران معتقدند که افرادی مانند عادل فردوسی پور سرمایه‌های ایران هستند و باید از آنان محافظت کرد نه اینکه او را آزرده‌خاطر ساخت. عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که ای کاش یک درصد از شرف این استاد دانشگاه و گزارشگر را مسئولین داشتند تا ایران جایگاه بهتری پیدا می کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала