بیماری کووید 19 ترامپ دیگر مسری نیست

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSبیماری کووید 19 ترامپ دیگر مسری نیست
بیماری کووید 19 ترامپ دیگر مسری نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گفته پزشک معالج ترامپ، وی دیگر ناقل ویروس کرونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، شان کانلی، پزشک معالج رئیس دولت ایالات متحده، گفت: " دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که از بیماری COVID-19 بهبود یافته است، دیگر ناقل بیماری نیست."

کانلی در یادداشتی که کاخ سفید منتشر کرد، گفت: "رئیس جمهور معیارهای تنظیم کننده پزشکی را برای خاتمه قرنطینه برآورده می کند. آزمایش PCR امروز نشان می دهد، طبق استانداردهای پذیرفته شده، دیگر خطر انتقال ویروس به دیگران را ندارد."

انتشار ویدیوی رقص پر از شور و احساس ترامپ  - اسپوتنیک ایران
ترامپ از تست دوم کرونای خود سخن گفت

به گفته این پزشک، این واقعیت که رئیس جمهور آمریکا دیگر مسری نیست، با نبود تب در زمان بیش از 24 ساعت، بهبود تعدادی از علائم و همچنین تعدادی آزمایش تشخیصی پیشرفته نشان داده می شود.

کانلی درمورد معنای عبارت بدون تب در زمانی بیش از 24 ساعت توضیح نداد. طبق گفته قبلی که اعلام شده بود، رئیس کاخ سفید بیش از یک هفته قبل فقط یک روز تب داشته است.

این واقعیت که ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شده بود هفته گذشته مشخص شد و او روز دوشنبه پس از سه روز بستری در بیمارستان مرخص شد. روز قبل، رئیس جمهور آمریكا گفت كه آزمایش دوم COVID-19 را گذرانده است، به گفته وی، تقریباً ویروسی وجود ندارد یا بدن وی كاملاً بهبود یافته است. در همان زمان، ترامپ گفت که در طول بیماری احساس خستگی و ضعف کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала