ایران و روسیه درباره از سرگیری پروازها گفتگو کردند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Самолеты на стоянке в аэропорту Внуково
Самолеты на стоянке в аэропорту Внуково - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان حمل و نقل هوایی فدرال روسیه اعلام کرد: روسیه و ایران در مورد چشم انداز از سرگیری ارتباط هوایی بین دو کشور گفتگو کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان حمل و نقل هوایی فدرال روسیه اعلام داشت: در تاریخ ۹ اکتبر، جلسه کاری الکساندر نارادکو معاون اول وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه، رئیس سازمان حمل و نقل هوایی فدرال روسیه با کاظم جلالی سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار شد.

Празднование Нового года в Москве - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
امید برای افزایش سفر میان ایران و روسیه

نمایندگان روسیه و ایران در مورد احتمال از سرگیری پروازها بین این دو کشور و موضوع گسترش جغرافیای پروازها پس از رفع محدودیت های قرنطینه بحث و تبادل نظر کردند. در طول این دیدار، سطح بالایی از همکاری های دو جانبه در زمینه حمل و نقل هوایی مورد توجه قرار گرفت.

این سازمان هچنین تاکید کرد: ما در مورد چشم اندازهای از سرگیری ترافیک هوایی بین روسیه و ایران، موضوع گسترش جغرافیای پروازهای بین کشورها پس از رفع محدودیت های قرنطینه، موضوع قابلیت هوایی هواپیماها و سایر موارد همکاری در زمینه هواپیمایی کشوری بحث کردیم.

در این گزارش اشاره شده است، که طرفین در مورد اقدامات اتخاذ شده در دو کشور برای از بین بردن وضع محدودیت های ضد اپیدمی برای راه اندازی مجدد ترافیک مسافران هوایی بحث و گفتگو کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала