کارشناس شبکه قرآن: برای خانه‌دار شدن غسل کنید +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAآپارتمان در ایران
آپارتمان در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راهکار خانم کارشناس در گفتگوی تلویزیونی برای خانه‌دار شدن ایرانیان، بسیار خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک گفتگوی تلویزیونی در فضای مجازی منتشر می‌شود که در آن خانم کارشناس از فضیلت‌های غسل جمعه می‌گوید و به بینندگان راهکاری‌هایی برای خانه‌دار شدن می‌دهد که به صورت گسترده مورد انتقادات کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

وی در این‌باره دو راهکار ارائه داد و گفت: «برای خانه‌دار شدن به مدت ۴۰ روز دو رکعت نماز به نیت مسلم بن عقیل خوانده و ۱۱۰ صلوات نثار روح ایشان کنید. و یا اینکه به مدت یک سال هر صبح جمعه غسل انجام دهید که پس از چهل روز خانه‌دار خواهید شد.»

View this post on Instagram

A post shared by قم qom (@off2qom) on

کاربران ضمن اظهار تاسف، این صحبت‌ها را توهین و به سخره گرفتن مردم می‌دانند و عنوان می‌کنند لازمه خانه‌دار شدن شغل خوب، درآمد خوب و پس‌انداز داشتن است نه توصیه‌های پوچ و خنده‌دار افرادی که با نام کارشناس آنها را به صدا و سیما راه می‌دهند و با حرف‌های نسجیده‌شان با روان مردم بازی می‌کنند. این کاربران معتقدند بایستی به عنوان اشاعه خرافات با ایشان برخورد شود.

View this post on Instagram

A post shared by @emroozonline on

بسیاری از کاربران با کنایه به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند خانم کارشناس شایستگی وزارت را دارد چراکه مشکل مسکن را با راهکارهایش حل کرد. این کاربران عنوان می‌کنند با ۸۰۰ رکعت نماز و تا پایان عمر غسل جمعه به جز خانه آخرت چیز دیگری نصیب‌شان نخواهد شد. جمعی از کاربران خشمگین نیز عنوان می‌کنند مگر این شخص با همین روش خانه‌دار شده است و ساکن زعفرانیه است که به دیگران چنین توصیه‌‌ای می‌کند.

View this post on Instagram

#تورم_مسکن

A post shared by @ jalal_hayati_1 on

کاربرانی با جملات آمیخته با طنز برای خانه‌دار شدن در کانادا، ویلا و خودروهای لاکچری تقاضای راهکار کرده‌اند. برخی نیز عنوان می‌کنند اگر ۴۰ میلیون نفر در ایران بخواهند هر صبح جمعه به مدت یک سال برای خانه‌دار شدن غسل کنند ظرف چند ماه با کمبود شدید آب روبرو خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала