سازمان جهانی بهداشت، چین را به آغاز آنلاین شناسایی منبع کووید-19 فراخواند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان جهانی بهداشت، چین را به آغاز آنلاین شناسایی منبع کووید-19 فراخواند
سازمان جهانی بهداشت، چین را به آغاز آنلاین شناسایی منبع کووید-19 فراخواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان جهانی بهداشت از چین دعوت کرد تا کار برای شناسایی منبع کووید-19 را به صورت آنلاین آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های بهداشتی سازمان جهانی بهداشت، روز جمعه در یک جلسه توجیهی در مورد تعطیلی‌های جدید در کشورها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا اظهار داشت که این سازمان از چین دعوت کرده است تا کار متخصصان بین المللی برای شناسایی منبع کووید-19 را به صورت آنلاین آغاز کرده تا سازمان جهانی بهداشت پس از تأیید مقامات، تیمی را برای بررسی فیزیکی به این کشور اعزام کند.

کووید-19؛ چرا موج دوم چین را فرا نگرفته است؟  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
کووید-19؛ چرا موج دوم چین را فرا نگرفته است؟

رایان تصریح کرد: ما آماده حرکت سریع رو به جلو هستیم. ما می توانیم تیمی را ظرف 24 ساعت به محل اعزام کنیم. اما اکنون ترکیب نهایی تیم در حال توافق است. ما دوست داریم در این باره با شرکای عالی رتبه چینی گفتگو شود و در صورت فراهم بودن شرایط، این گروه کار خود را به صورت مجازی آغاز کند و سپس به محل اعزام شود.

وی بیان داشت که ایده این کار اینست كه كارشناسان خارجی "روابط مجازی" با همتایان چینی خود برقرار كنند تا داده های موجود و كارهایی را كه متخصصان چین انجام داده اند، ارزیابی كنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала