ابراز تردید در مورد سلامت روانی ترامپ و واکنش وی

© REUTERS / Erin Scottابراز تردید در مورد سلامت روانی ترامپ و واکنش وی
ابراز تردید در مورد سلامت روانی ترامپ و واکنش وی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کنگره ایالات متحده سلامت جسمی و روانی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و صلاحیت وی برای رهبری کشور را زیر سوال بردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ABC News ، قرار است نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان کنگره و نماینده جیمی راسکین، یکی از اعضای این مجلس،  لایحه ای را برای ایجاد کمیسیون ویژه ارزیابی سلامتی ترامپ ارائه دهند. این کار را می توان با استناد به  اصلاحیه  شماره 25 قانون اساسی آمریکا انجام داد که طبق آن   کنگره می تواند رئیس جمهور را از اجرای وظایف خود برکنار کند.

پلوسی گفت: "مردم باید از میزان سلامتی رئیس جمهور خود با خبر شوند " و قول داد که لایحه قانونی مربوطه را جمعه ، 9 اکتبرارائه دهد.

ترامپ چین را در بیماری خود مقصر می داند + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
ترامپ چین را در بیماری خود مقصر می داند + ویدئو

خود ترامپ بلافاصله به اظهارات پلوسی واکنش نشان داد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: « نانسی دیوانه نیاز به مراقبت  دارد. بیهوده نیست که او را دیوانه می نامند! "

هفته گذشته تست ویروس کووید ترامپ و ملانیا همسرش مثبت اعلام شد و بدنبال آن ترامپ در بیمارستان بستری گردید و در روز سوم مرخص شد. در تمام این مدت، او وضعیت خود را خوب ارزیابی کرد. با این حال، هنوز هم اخباری در رسانه ها وجود داشت مبنی بر اینکه، در واقع، ترامپ مشکلات خاصی داشته است.

دیرتر گزارش دادند که ترامپ دیگر در واقع از مصونیت در برابر کرونا برخوردار شده و دارای آنتی بادی در خون خود است و به گفته پزشک معالجش کانلی،حالش خوب است.

سخنگوی ترامپ اعلام کرد : "او بیش از چهار روز است که تب ندارد و بیش از یک روز علائم کرونا را نداشته است."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала