پلیس سابق متهم به قتل فلوید با وثیقه میلیون دلاری آزاد شد

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر پلیس سابق متهم به قتل فلوید با وثیقه میلیون دلاری آزاد شد
پلیس سابق متهم به قتل فلوید با وثیقه میلیون دلاری آزاد شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس سابق شهر مینه سوتا که به قتل جورج فلوید متهم است به قید وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی سی بی اس مینه سوتا در روز چهارشنبه گزارش داد که افسر سابق مینیاپولیس، درک شووین که متهم به قتل جورج فلوید، آمریکایی آفریقایی تبار است، با یک وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد.

مراسم خاکسپاری جورج فلوید در هیوستون آمریکا + ویدئو - اسپوتنیک ایران
مراسم خاکسپاری جورج فلوید در هیوستون آمریکا + ویدئو

بر اساس گزارش این کانال، وثیقه ای غیر پولی برای آن پرداخت شده است که توسط شرکت خدمات وثیقه Allegheny Casualty تأمین شده است. پس از آن، شووین از زندان با حداکثر امنیت خارج شد.

حضور بعدی وی در دادگاه 8 مارس برنامه ریزی شده است، کلیه جلسات قبلی به صورت آنلاین برگزار می شد.

شووین به سه عنوان متهم شده است: قتل در درجه دوم بدون قصد در ارتکاب جرم سنگین، قتل در درجه سوم در ارتکاب یک عمل فوق العاده خطرناک و قتل در درجه دوم به دلیل سهل انگاری، ایجاد خطر غیر معقول. وی در صورت اثبات جرم، سالها زندان در پیش رو دارد.

موجی از اعتراضات و ناآرامی ها در مینیاپولیس پس از قتل جورج فلوید ، آمریکایی آفریقایی تبار به دست پلیس، شهرهای ایالات متحده را فرا گرفت. ویدئوهایی در اینترنت ظاهر شد که در آن پلیس به فلوید دستبنده زد، او را زمین زده و سه نفری روی او افتادند و یکی از آنها زانوی خود روی گردن او قرار داد. فلوید در این ویدئو چندین بار می گوید که نمی تواند نفس بکشد، سپس نفسش بند می‌آید. وی در مراقبت های ویژه درگذشت. پس از بروز آشوب ها، چهار افسر پلیس اخراج شدند و یکی از آنها به قتل متهم شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала