مجلس ایران هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین ندارد

© Sputnik / Siavash Sobhgahi مجلس ایران هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین ندارد
مجلس ایران هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار مجلس نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: به‌عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی اعلام می‌کنم هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.

وی در ادامه این مطلب آورده است: طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار، فقط به‌دنبال بازتوزیع عادلانه‌تر بنزین یارانه‌ای از خودرو به خانوار است تا خانوارهای فاقد خودرو نیز بهره ببرند.

رتبه بندی کشورهای اروپایی بر اساس دسترسی بنزین برای جمعیت 						 - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
رتبه بندی کشورهای اروپایی بر اساس دسترسی بنزین برای جمعیت + داده نمایی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نوشت: متن منتشرشده، طرح قدیمی مجلس دهم است که در اول مجلس یازدهم قبل از تشکیل کمیسیون‌ها و بدون اصلاح متن، فقط برای تسریع در اخذ نوبت اعلام وصول، مجدداً ثبت شد تا بعد در کمیسیون و صحن اصلاح شود.

شریعتی اعلام کرد: الآن پیش‌نویس گزارش کمیسیون انرژی تنظیم شده است که دو هفته دیگر به صحن کمیسیون می‌آید.

چند روز گذشته خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس طرحی را تهیه کرده‌اند که بر اساس آن ماهانه 30 لیتر بنزین به هر ایرانی به‌غیر از ایرانیان مقیم خارج از کشور با نرخ هر لیتر 1,000 تومان اختصاص خواهد یافت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала