کارشناس سعودی: شکایت النصر علیه پرسپولیس بی فایده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کارشناس سعودی: شکایت النصر علیه پرسپولیس بی فایده است
کارشناس سعودی: شکایت النصر علیه پرسپولیس بی فایده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک کارشناس فوتبال عربستان سعودی شکایت باشگاه النصر علیه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال آسیا را بی نتیجه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نفل از خبرگزاری فارس، شبکه ورزش عربستان ساعاتی پیش یک برنامه درباره شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال آسیا پخش کرد.

وعده پاداش میلیاردی عربستان برای شکست پرسپولیس - اسپوتنیک ایران
وعده پاداش میلیاردی عربستان برای شکست پرسپولیس

در این برنامه تلاش شد تا نوعی امید واهی به النصر داده شود تا ادعای این باشگاه در AFC مبنی بر تخلف پرسپولیس از استفاده برخی از بازیکنان به صورت غیرقانونی تایید شود.

اما یکی از کارشناس فوتبال عربستان به نام منار شاهین نظر منصفانه ای را در این زمینه ارائه کرد و اعتراض النصر را نابه جا دانست و حق را به پرسپولیس داد.

این کارشناس گفت: درباره اعتراض باشگاه النصر به AFC باید بگویم طبق روال همیشگی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی محرومان را قبل از هر بازی به تیم ها اعلام می کند.

همچنین در جلسه هماهنگی پیش از بازی هم به این نکته دوباره تاکید می شود. طبق اطلاعات بنده از فوتبال آسیا به نظرم اقدام باشگاه پرسپولیس در بازی دادن به این بازیکنان درست بود و شکایت النصر به نتیجه نمی رسد. البته امیدوارم شکایت النصر درست باشد.

در مقابل یک کارشناس فوتبال سعودی دیگر همچنان ابراز امیداوری کرد که شکایت النصر جواب دهد چون این کارشناس مدعی است که شکایت النصر روی کاغذ درست بوده و باشگاه پرسپولیس تخلف کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала