باکو سرنگونی هواپیماهای خود در قره باغ را تکذیب کرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر باکو سرنگونی هواپیماهای خود در قره باغ را تکذیب کرد
باکو سرنگونی هواپیماهای خود در قره باغ را تکذیب کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع آذربایجان خبر مربوط به انهدام هواپیماهای جنگی این کشور در قره باغ را تکذیب می کند.

به گزارش اسپوتنیک ، این مطلب را  واقف درگاهلی ، رئیس سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرده است .

خانم شوشان استپانیان سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان ، پیش از این اظهار داشته بود كه حدود ساعت هشت و 55 دقیقه صبح امروز یک هواپیمای نیروهای مسلح آذربایجان در راستای  جنوبی سرنگون شده  اندکی بعد دو هواپیمای دیگر این کشور نیز در خط مقدم جبهه منهدم گردیدند.

عواقب جنگ قره باغ: اصابت گلوله های خمپاره به نواحی مرزی ایران - اسپوتنیک ایران
عواقب جنگ قره باغ: اصابت گلوله های خمپاره به نواحی مرزی ایران

درگاهلی گفت: "ما بار دیگر تکرار می کنیم که حتی یک هواپیمای جنگی نیروی هوایی آذربایجان سرنگون نشده است. برعکس ، پهپادهای تهاجمی  آذربایجان به از بین بردن تجهیزات نظامی نیروهای مسلح ارمنستان ادامه می دهند. فیلم های ضبط شده از عملیات نظامی پهپادهای ما به طور منظم به مردم ارائه می شود."

به نظر وی ، سخنگویان وزارت دفاع ارمنستان "با انتشار اطلاعات نادرست در مورد خسارات آذربایجان" ، تلاش می کنند گویا "خلاء اطلاعاتی به وجود آمده " در مورد عملیات جنگی دو طرف را پر کنند.

جنگ در قره باغ 27 سپتامبر آغاز شد. ارمنستان و آذربایجان که 30 سال است دچار اختلافات ارضی بر سر مالکیت این سرزمین هستند ، یکدیگر را به انجام تحریکات متهم کردند.

آذربایجان ادعا می کند که هفت روستا و چندین ارتفاع مهم استراتژیک را تحت کنترل خود درآورده است. الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که پرچم این کشور  در "مناطق آزاد شده" به اهتزاز درآمده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала