نزاع قرن: ایلان ماسک بیل گیتس را احمق نامید

© AP Photo / Susan Walshنزاع قرن: ایلان ماسک بیل گیتس را احمق نامید
نزاع قرن: ایلان ماسک بیل گیتس را احمق نامید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایلان ماسک به سخنان بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت ، که از رئیس SpaceX و تسلا به دلیل تحقیر بیماری همه گیر ویروس کرونا و کم بها دادن به آن انتقاد می کرد ، پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک،  سخنان ایلان ماسک در پادکست Sway وب سایت روزنامه  نیویورک تایمز منتشر شده است.

ماسک اتهامات مبنی بر دست کم گرفتن خطر ویروس کرونا را رد کرد. این میلیاردر گفت: "ما  با نرخ اندک مرگ و میر و میزان بالایی از ابتلا به کرونا روبرو هستیم "  و خاطرنشان کرد که در چنین شرایطی صحیح تر این خواهد بود که نه کل کشور ، بلکه فقط کسانی که در معرض خطر هستند ، در قرنطینه بمانند. ماسک در پاسخ به اظهارات کارا سویشر گرداننده  پادکست مبنی بر اینکه مردم در دوره همه گیری کرونا می میرند ، توضیح داد که "همه می میرند".

ایلان ماسک همچنین به انتقاد از بیل گیتس ، کارآفرین و نیکوکار پاسخ داد ، وی قبلاً گفته بود که بنیانگذار تسلا هیچ اطلاعاتی درباره واکسن ویروس کرونا نندارد . ماسک با تعجب گفت: "ای  احمق ، در واقع ما تجهیزات واکسیناسیون را برای CureVac ، شرکتی که شما در آن سرمایه گذاری می کنید ، درست می کنیم."

این کارآفرین تصریح کرد که تسلا شریک شرکت داروسازی بیولوژیک  CureVac در آلمان است.

ایلان ماسک میلیاردها دلار ضرر کرد  - اسپوتنیک ایران
ایلان ماسک میلیاردها دلار ضرر کرد

هنگامی که خبرنگار در مورد این پرسید که  آیا ماسک و خانواده اش در صورت ساخته شدن واکسن کووید 19 ، واکسن خواهند زد یانه ، ایلان ماسک پاسخ داد که قصد چنین کاری ندارد.

میلیاردر در پایان گفت: "نه من و نه فرزندانم در معرض خطر ابتلا به  ویروس کرونا نیستیم "و  خاطرنشان کرد که تمام شرکت های او - SpaceX ، تسلا - در شرایط انجام اقدامات شدید محدود کننده به کار خود ادامه دادند. ماسک افزود : "طی این مدت ما فضانوردان را به ایستگاه فضایی فرستادیم و آنها را بازگرداندیم."

پیش از این ، بیل گیتس ، در گفتگو با خبرنگاران ، ازقبول نقش  ایلان ماسک به عنوان "استیو جابز جدید" خودداری کرد. این میلیاردر و نیکوکار آمریکایی از سهم بنیانگذار تسلا در حفاظت از محیط زیست قدردانی می کند اما معتقد است که جابز و ماسک قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. به گفته بنیانگذار مایکروسافت ، ماسک یک مهندس اجرا کننده است در حالی که جابز نابغه طراحی ، بازاریابی و استخدام بود.

یادآور می شود در اوایل ماه مارس ، ایلان ماسک ترس و وحشت مردم از ویروس کرونا را احمقانه خوانده بود .



نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала