نخستین ویدئو رامبد جوان و دخترش با سپر کاپیتان آمریکا +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAرامبد جوان، بازیگر ایرانی
رامبد جوان، بازیگر ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار اولین ویدئو از نوردخت دختر رامبد جوان که ماجرای تولدش در کانادا حسابی جنجال به پا کرد، با واکنش‌ها تند کاربران در رسانه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، رامبد جوان، بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی که ماجرای به دنیا آمدن فرزندش در کانادا با موجی از انتقادات کاربران ایرانی همراه بود برای نخستین بار ویدئویی از دخترش نوردخت در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش‌ کاربران را به لوگوی حک شده بر روی تیشرتی که بر تن داشت، رفتار غیربهداشتی با فرزندش و همین طور ماجرای به دنیا آمدن دخترش در کانادا را به دنبال داشت.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند چرا رامبد جوان و نگار جواهریان، زوج هنرمندی که دم از میهن دوستی می‌زنند و نام اصیل ایرانی برای فرزندشان انتخاب می‌کنند کانادا را برای به دنیا آمدن این فرزند انتخاب کردند و ایران دوستت داریم را برای مردم سر می‌دهند. این کاربران در واکنش به ویدئوی منتشر شده عنوان می‌‌کنند نوع انتخاب و پوشیدن لباس و رنگ و نوشتار آن به نوع نگاه اجتماعی و سطح فرهنگی هر فرد برمی‌گردد که رامبد جوان با بر تن کردن تیشرتی با لوگوی سپر کاپیتان آمریکا قهرمان تخیلی به مردم کشورش توهین کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by همه چی خبر (@hamechi.khabar) on

برخی از کاربران معتقدند اکنون رامبد جوان را با یک ظاهر و باطن می‌بینیم، کسی که معتقد است باید به ایرانی بودنمان افتخار کنیم، فارسی را پاس بداریم و به دیگران توصیه می‌کند از کلمه سپاس استفاده کنید نه مرسی، اما خود در جواب تشکر از دخترش می‌گوید مرسی دخترم. جمعی از کاربران نیز به رفتار غیربهداشتی رامبد جوان که اجازه داد پس از اینکه دخترش دستش را دهانش کرد دوباره به دهان خود بگذارد اشاره می‌کنند.

گروهی از کاربران اما به زیبایی نوردخت و شباهت او به مادرش اشاره می‌کنند و برای او آرزوی شادی و سلامتی دارند که برخی از این کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند نوردخت در آینده در کانادا با این اسم اصیل ایرانی با چه مشکلاتی روبرو خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала