جنجال ادامه‌دار سانسور با سانسور شادی گل مهاجم پرسپولیس +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس تهران
پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سانسور شادی تک گل پیروزی پرسپولیس به السد قطر توسط صدا و سیمای ایران، واکنش‌های گسترده کاربران در صفحات اجتماعی را به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، سانسور تلویزیونی صحنه و تصاویر گل مسابقه بازی پرسپولیس – السد توسط شبکه سوم سیمای ایران پس از گل عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس موجی از واکنش‌ها و انتقادات مخاطبان تلویزیون و کاربران فضای مجازی که نتوانستند از صحنه گل این پیروزی لذت ببرند را به دنبال داشت.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از زدن تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس به السد قطر از فرط شادی و هیجان پیراهن خود را درآورد و همین موضوع سبب شد تا تماشاگرانی که از شبکه سه سیما این بازی را دنبال می‌کردند از دیدن لحظه به ثمر رسیدن گل و شادی آن به علت قطع تصویر و سانسور محروم شوند و به این اتفاق واکنش نشان دهند.

View this post on Instagram

A post shared by Isa Alekasir | عیسی آل کثیر (@isaalkasir7) on

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این سانسورها در تلویزیون ایران به قدری سلیقه‌ای شده‌ است که حتی دیگر نمی‌توان حدس زد چه مواردی قرار است سانسور شود؛ تصویر یک بازیکن فوتبال وقتی پیراهنش را از شادی درآورده است چه تفاوتی با شناگر یا کشتی‌گیری که مسابقه‎اش از تلویزیون ایران پخش می‌شود و سانسور نمی‌شود دارد؟!

View this post on Instagram

A post shared by دنیای پرسپولیس (@donyayeperspolis) on

کاربرانی که این بازی را از تلویزیون تماشا کرده‌اند عنوان می‌کنند تا چند ثانیه اول فقط خبر به ثمر رسیدن گل از گزارشگر را شنیدند و در این لحظه حساس تصویر قطع شده بود. این کاربران از اینکه هیچ یک از مدیران شبکه سه در این رابطه پاسخگو نبوده‌اند ابراز تاسف کردند و معتقدند هرگز تلویزیون ایران مخاطبان قبل خود را با این سانسورهای پی در پی و سلیقه‌ای نخواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by استوری هایِ پیج رو ببینید🔥 (@eliyasi6red) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала