فروش تی شرت هایی علیه ترامپ با شعار "مردک خفه شو!" + عکس

© REUTERS / Brian Snyderفروش تی شرت هایی علیه ترامپ با شعار "مردک خفه شو!" + عکس
فروش تی شرت هایی علیه  ترامپ با شعار مردک خفه شو! + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان به تحقیر دونالد ترامپ ، رقیب خود ادامه می دهد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هیل ،  ستاد بایدن  پخش  تی شرت هایی با شعار "مردک خفه شو!" علیه رهبر فعلی آمریکا را آغاز کرده است .

بایدن با فریاد "مردک خفه شو! سعی در جلوگیری از پایین آوردن شدت ستیزه جویی رقیب خود در طول بحث داشت. این تی شرت ها هرکدام به  قیمت 30-33 دلار به فروش می رسد.

در جریان این مناظره ، که در سالن اجتماعات دانشگاه کیس وسترن ریور در کلیولند برگزار شد ، ترامپ در موارد مختلف صحبت های بایدن را قطع می کرد.نامزد  دموکرات که تحمل آن را نداشت ، خواستار خاموش شدن جمهوری خواه شد و  با خشم گفت: "ساکت می شوی؟ رفتار تو مثل رئیس جمهور نیست ، ". بایدن اضافه کرد: "به وراجی و جنباندن دهنت ادامه بده! "

در طول رقابت های انتخاباتی ، نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده بارها و بارها یکدیگر را تحقیر کرده اند. از جمله در اوایل ماه سپتامبر ، ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ در مصاحبه ای یک فیلم از خوابیدن  بایدن هنگام مصاحبه را منتشر کرد و  بعداً معلوم شد که این نامزد دموکرات ها  نیست ، بلکه خواننده ای به نام هری بلافونته است.

به نوبه خود ، ستاد بایدن نیز ترامپ را مورد تحقیر قرار می دهد : طرفداران دموکرات اخیراً دامنه KeepAmericaGreat.com را خریداری و وب سایتی را راه اندازی کردند که حاوی انتقادات  از رئیس دولت آمریکا است. در آن می توانید لیستی از "وعده های تحقق نیافته "  ترامپ ، از جمله افزایش تعداد مشاغل و مبارزه موفق با تروریسم و ​​بیماری همه گیر ویروس کرونا را مشاهده کرد.

دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری ایالت آمریکا در 15 اکتبر در میامی ، فلوریدا و سومین جلسه آنها در شهر نشویل ، ایالت تنسی برگزار می شود  . انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала