بی‌توجهی بازیگر هالیوودی به خواهران کارداشیان +ویدئو، عکس

© Sputnik / Asatur Esyncدیدار ترامپ با کارداشیان + عکس
دیدار ترامپ با کارداشیان  + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نگاه و پاسخ بازیگر سرشناس هالیوود به سلبریتی‌ها با واکنش‌های برخی از کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر باردم که از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر دنیای سینما به شمار می‌آید و ملیتی اسپانیایی دارد و توانسته موفقیت‌های زیادی در دنیای بازیگری کسب کند در یک گفت و گوی تلویزیونی در پاسخ به صحبت مجری که می‌گوید من به تازگی فهمیده‌ام که از اکثر سلبریتی‌ها چیزی نمی‌دانی، عنوان می‌کند: «بله، حتی به تازگی با نام کارداشیان آشنا شدم و قسم می‌خورم تا الان آنها را نمی‌شناختم. و واقعا چرا باید کسانی که تاثیر خاصی در زندگی‌مان ندارند را بشناسیم و به آنها اهمیت دهیم؟! آیا آنها واکسن و یا کاری خاصی برای افراد جامعه انجام داده‌اند که آنها را باید بشناسیم؟!»

View this post on Instagram

A post shared by FilmPursuant | فیلم‌پرسوئنت (@filmpursuant) on

بسیاری از کاربران پاسخ قابل تامل او را تحسین می‌کنند و معتقدند او با این حرف در واقع تعریف سلبریتی واقعی را بیان کرده است و ما به جای اینکه به چهره یا پول آدم‌ها توجه کنیم و به این خاطر به آنها احترام بگذاریم بهتر است به این مسئله توجه کنیم که آیا آنها برای سایرین مفید بوده‌اند و یا از قدرت و انرژی‌شان برای این کار استفاده کرده‌اند یا خیر؟!

View this post on Instagram

A post shared by رضا کاظمی (@rezakazemi70) on

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند با توجه به اینکه به صنعت مد احترام می‌گذارند و آن را یک حرفه جدی می‌دانند که سختی‌های خود را دارد اما کیم کارداشیان را قبول ندارند و معتقدند او هیچ استعداد هنری ندارد و پس از ازدواج با ‌کانیه وست به شهرت رسید. این کاربران کارداشیان‌ها و بسیاری دیگر را به عنوان سلبریتی و فرد تاثیرگذار قبول ندارند.

View this post on Instagram

A post shared by فیلم‌وال / tiwall Cinema (@filmwall) on

برخی از کاربران ایرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند اما در ایران هر روز سلبریتی تولید می‌کنند، به حاشیه‌های و زندگی خصوصی‌شان اهمیت می‌دهند و به آنها ارج می‌نهند. این کاربران معتقدند در بسیاری از جوامع از سلبریتی‌ها برای سرگرم کردن مردم استفاده می‌کنند و در واقع حاشیه وقتی متن شود جامعه به ناکجاآباد کشانده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала