تصاویر متفاوت بازیگر تازه ازدواج کرده ایرانی و همسرش +عکس

© Fotolia / Yakimenkoantonمهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت
مهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکسهای جالب عمار تفتی و همسرش که به تازگی ازدواج کردند سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، عکس هایی از مراسم عروسی عمار تفتی و همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نحوه ژست گرفتن آنان سوژه کاربران شده است.

View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان (@honarmandan_2) on

عمار تفتی با انتشار عکس هایی ی از خود و همسرش با ژست های متفاوت نوشت که "سپاس از مهرگستران و آرزوی درمان نامهربانان گونه گون منش و روش در بیان نگاهتان به مجموعه عکس های به قول یکی از صفحات "لو رفته از مراسم عروسی" مان را مشاهده کردیم و این حق را برای خودمان محفوظ می داریم که زیبایی را خودمان برای خودمان بیانگاریم ،همسری یک شیوه یا روش برابر است برای برقراری تعادل و تمرین پیوسته می خواهد. همسری شُکوه برابریست. ما به روش خودمان برابری را مشق می کنیم. تامام"

View this post on Instagram

A post shared by اخبار و حواشی هنرمندان (@celebrity_mahboob) on

نکته قابل توجه این عکس ها این است که عروس به جای اینکه لباس عروسی بر تن کند همانند داماد کت و شلوار پوشیده است و فقط کت و شلوار او برعکس داماد سفید است.
View this post on Instagram

A post shared by دنیای هنرمندان| هنرمندیست (@honarmandist) on

بسیاری از کاربران معتقدند که آنان با این عکس برابری عروس و داماد را به تصویر کشیدند تا هم متفاوت به نظر بیایند و هم معنی عمیقی را به بینندگان انتقال دهند. به گفته عده ای از کاربران، عروس، بسیار شبیه دامادها است. بعضی از کاربران نیز معتقدند که اگر ژست این عروس و داماد را دوست ندارند می توانند نگاه نکنند نه اینکه آنان را به شیوه خود قضاوت کنند. گروهی از کاربران در مقابل عکس های متفاوت این زوج را پسندیده و معتقدند جالب بوده است علی رغم اینکه گروهی از کاربران آن را نپسندیده و معتقدند کمی جلف به نظر می آید. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که مطلب عمار تفتی سنگین نوشته شده و آنها چیزی از آن متوجه نشدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала