پشت پرده واردات ۷۰۰ پورشه به نام پیرزن روستایی+ویدئو، عکس

© AP Photo / Paul SancyaPorsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اظهارات رئیس اتاق بازگانی ایران و چین در یک برنامه تلویزیونی از پشت پرده وارد کردن ۷۰۰ پورشه با انتقادات کاربران فضای مجازی همراه شده است!

به گزارش اسپوتنیک، مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازگانی ایران و چین طی توضیحاتی در مورد ماجرای واردات ۷۰۰ پورشه توسط یک پیرزن روستایی گفت: «مشخص است که چه کسی این خودروها را به نام پیرزن وارد کرده است. این شخص قطعا نفوذ دارد. این نفوذ فقط اقتصادی نیست منابع قدرت سیاسی به ایشان نفود داده‌اند. مثلا از فلان وزیر، فلان وکیل نامه گرفته و پورشه‌ها را وارد کرده. مگر نخود و لوبیا است که مشخص نشود چه کسی ۷۰۰ پورشه داخل کشور فروخته است؟ به جای فرد بانفوذی که پشت ماجراست، پیرزن را معرفی می‌کنند. از سال ۹۱ مدام این داستان را تعریف می‌کنند.»

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

وی ادامه داد: «چطور رد شدن از چراغ قرمز ردیابی می‌شود و پیامک انجام تخلف ارسال می‌شود ولی چنین تخلف آشکاری ردیابی و پیامک ندارد! به رئیس جمهور رای می‌دهیم که در حساب‌ها سرک بکشد تا متوجه شود چه کسی حق مردم را می‌خورد. وقتی سالی ۱۲ میلیارد قاچاق وارد کشور می‌شود، این قاچاق جایی تبدیل می‌شود به پول و به سیستم بانکی وارد می‌شود؛ با شفافیت این قابل ردیابی است.»

View this post on Instagram

A post shared by @khuzkhabar on

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف عنوان می‌کنند چرا باید قانون برای همه یکی نباشد؟! کاملا مشخص است دست چه کسانی در کار است و این ضعف دستگاه قضا است که با فاکتور گرفتن از افراد خاص عوامل این قبیل فاسدها را به مردم معرفی نمی‌کند و با آنها برخورد نمی‌شود. شعار عدالت و مبارزه علیه فساد سر می‌دهد و این چنین در حق مردم ایران ظلم می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند وقتی گمرک به دروازه قاچاق تبدیل شود مملکت و مردمش نیز به سمت نابودی سوق پیدا می‌کنند. این کاربران معتقدند ایران دو راه دارد یا شفافیت و مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی یا ادامه دادن به وضعیت موجود که بدین ترتیب آینده‌ی بدی در انتظار ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала