صحبت جالب بازیکن تیم لیورپول در مورد کشور و مردم خود +عکس

© CARL RECINEiverpool's Sadio Mane during training
iverpool's Sadio Mane during training   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سادیو مانه با جمله ای، کاربران بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داد!

به گزارش اسپوتنیک، صحبت جالب سادیو مانه بازیکن میلیاردر تیم لیورپول این روزها در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. 

 گفته شده است که او دارای یک گوشی شکسته است. او در پاسخ به این سئوال که چرا گوشی شکسته‌ات را عوض نمیکنی گفته است که من اگه 10 تا فراری، 20 تا ساعت الماس نشان و دو تا جت شخصی هم داشته باشم، این چیزها چه فایده‌ای برای دنیا دارد؟ کشور فقیری دارم، بجای خریدن اجناس لوکس برای خودم، در کشورم بیمارستان و مدرسه و... می‌سازم.

View this post on Instagram

A post shared by 🧿FactSpy 🧿 (@factspy) on

گفته شده است که سادیو مانه بازیکن فوتبال اهل سنگال در پست وینگر است که در باشگاه لیورپول و تیم ملی سنگال عضویت دارد. او یکی از بهترین بازیکنان کنونی فوتبال جهان محسوب می‌شود.

 

View this post on Instagram

A post shared by aynaz (@fcarmy6) on

زندگی دردناک ستاره فعلی باشگاه لیورپول و قاره آفریقا برای همه می‌تواند جذاب و خواندنی باشد. او از منطقه‌ای فقیر و دورافتاده در سنگال تا بندر جذاب لیورپول در شمال غربی انگلستان را در تقدیر خود داشته است. سادیو مانه وقتی به باشگاه متز فرانسه پیوست، در جریان یکی از بازی‌های این تیم از یک عکاس درخواست کرد تا عکسی از او ثبت کند و برای مادرش در سنگال بفرستد. جالب است بدانید که مانه در قبال این درخواست، از عکاس سوال کرد که آیا بابت ارسال این عکس برای مادرش باید مبلغی پرداخت کند؟ عکاس از پرسید که آیا تو ایمیل داری؟ جواب مانه خیر بود. سپس عکاس به او اعلام کرد که ارسال تصویر رایگان است و بابت آن هزینه‌ای‌ دریافت نمی‌کند. در آخر عکاس به ستاره سنگالی اعلام کرد که این عکس را برای یکی از عوامل باشگاه می‌فرستد تا آن را برای پدرومادر مانه ارسال کنند. به دلیل این سرنوشت است که مانه در یک مصاحبه گفته بود که من تمایل ندارم خانه مجلل و ماشین لوکس داشته باشم. می‌خواهم بخشی از ثروتی را که خداوند به من بخشیده است به فامیل و دوستانم اهدا کنم.
بسیاری از کاربران معتقدند که سادیو مانه به معنای واقعی معنی خوشبختی جمعی را درک کرده است و فقط به دنبال راحتی و آرامش خویش نیست چرا که خوشبختی تنها انسان را اغنا نمی کند. به گفته بسیاری از کاربران، شرافت و انسانیت در این شخص دیده می شود و او دارای کاراکتری زیباست. به گفته عده ای از کاربران او گذشته خود را فراموش نکرده است و همواره به فکر مردم است که بسیار قابل تحسین می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала