تشویق به کتابخوانی به روشی کاملا متفاوت +عکس

© Photo / یلدا علایی"کتاب" نزد ایرانیان است و بس
کتاب نزد ایرانیان است و بس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژاکوب از روش جالبی برای تشویق مردم چک به کتابخوانی استفاده کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، ژاکوب نام پسری 22 ساله است که در کشور اسلواکی به دنیا آمده و در چک زندگی می کند. ایده او برای تبلیغ کتابخوانی او را به چهره ای محبوب در شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.

ژاکوب که متوجه کمبود اقبال عمومی به خواندن کتاب شده است و مردم حالا مثل سابق کتاب نمی خوانند، برای تشویق مردم به کتابخوانی، به اماکن تاریخی معروف و مکان های زیبا رفته و در حالیکه کتاب می خواند عکس گرفته است. عکسهای زیبای او در حال کتاب خواندن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by کتاب خوب (@ketabekhooob) on

جالب است بدانید که او حتی در زیر آب نیز دست از کتاب خواندن برنداشته و عکس خود را در حال کتابخوانی در زیر آب نیز منتشر کرده است.
هدف او این است که مشوقی برای کتاب خوانی همه و در همه جا باشد.
بسیاری از کاربران از حرکت زیبای ژاکوب استقبال کرده و او را تحسین کردند. در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که هیچ کس را نمی‌توان به کتاب خواندن تشویق کرد بلکه می توان کتاب های خوب را به کتابخوان‌ها معرفی کرد چرا که کتاب‌خواندن باید از کودکی در انسان‌ها نهادینه شود. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که آنها نیز به هر میهمانی که می روند کتابی را همراه خود می‌برند تا دیگران را به کتاب خواندن تشویق کنند. بعضی از کاربران معتقدند که او با این کار از پتانسیل شبکه های اجتماعی برای فرهنگ سازی استفاده می کند که بسیار جالب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала