هشدار سردار سپاه: بهتر است آمریکایی ها به خلیج فارس بیایند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار سپاه : بهتر است آمریکایی ها به خلیج فارس بیایند
سردار سپاه : بهتر است آمریکایی ها به خلیج فارس بیایند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه المیادین درباره ارتکاب "هرگونه حماقت جدید " به آمریکایی‌ها هشدار داده و اظهار داشت "اگر آمریکایی ها به خلیج فارس بیایند بهتر است" زیرا در اینصورت در دسترس ایرانیان خواهند بود.

به گزارش به نقل از ایسنا،سردار علی فدوی، گفت که تلاش های آمریکا برای ایجاد ائتلاف ها علیه انقلاب اسلامی قدیمی است.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها در تشکیل هیچگونه ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نشده و نخواهند شد. بهتر است که آن ها به خلیج فارس بیایند زیرا در آن صورت در دسترس ما خواهند بود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اگر هرگونه حماقت جدیدی مرتکب شوند با قدرتی مواجه خواهند شد که هیچگاه تصور آن را نمی کردند.

وی همچنین تاکید کرد که آمریکا با تحمیل تحریم های تسلیحاتی علیه ایران به اهداف خود نخواهد رسید.

تهدید فرمانده سپاه پاسداران: عوامل ترور سردارسلیمانی را می‌زنیم - اسپوتنیک ایران
تهدید فرمانده سپاه پاسداران: عوامل ترور سردارسلیمانی را می‌زنیم

پیشتر سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ایران نیز درباره تهدیدات اخیر سران آمریکا گفته بود : آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر کشیده و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است‌، ملت عزیز ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.پ

یادآور می شود بتازگی کاخ سفید احیای تحریم ها علیه ایران را اعلام کرده است. همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه فرمانی را در مورد تحریم های آمریکا علیه کسانی که در تأمین سلاح به ایران مشارکت دارند، امضا کرد.

سخنگوی بلندپایه دولت کاخ سفید در یک جلسه تلفنی اعلام کرد: مصوبه جدید تحریم های ترامپ درباره ایران، لیست اسامی را که مشمول تحریم تسلیحاتی می شوند، طولانی تر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала