‏مبارزه دختر تکواندوکار ایرانی برای فلسطین +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich پاراتکواندوکار ایرانی در رتبه سوم برترین های جهان
پاراتکواندوکار ایرانی در رتبه سوم برترین های جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غزل کیانی تکواندوکار ایرانی برای حضور در بازی‌های المپیک در ترکیب تیم ملی فلسطین به دنبال کسب سهمیه از رقابت‌های قاره‌ای است.

به گزارش اسپوتینک، غزل کیانی تکواندوکار ایرانی که چند سال پیش به ترکیه سفر کرده بود با مسوولان فدراسیون تکواندو فلسطین به توافق رسید و با دریافت پاسپورت این کشور برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا تلاش می‌کند. او در ترکیب تیم ملی کشور ایران نبود اما در وزن ۴۹- کیلوگرم در سه تورنمنت ترکیه، فجیره و جام خلیج فارس به ترتیب نشان‌های برنز، نقره و طلا را کسب کرد و امیدوار است در این وزن جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب کند و با «هوگو»‌ی تیم ملی کشور فلسطین در رقابت‌های انتخابی قاره‌ای مبارزه کند.

کاربران ایرانی در واکنش به این اتفاق ضمن اظهار تاسف عنوان می‌کنند از این پس نباید او را ورزشکار خواند چراکه به مردمش خیانت کرده و او یک خائن است که برای مقام چنین انتخابی کرد. کاربران این اتفاقات را نتیجه بی‌توجهی به ورزشکاران و مدل‌آوران در ایران می‌دانند که آنان را مجبور به مهاجرت و پناهندگی می‌کند.

 

 

​گروهی از کاربران اما شجاعت و انتخاب این تکواندوکار را تحسین می‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند او در قالب تیم فلسطین از مسابقه با حریف اسرائیلی منع نمی‌شود. برخی نیز عنوان می‌کنند چطور ممکن است این اتفاق بیفتد وقتی فلسطین کشور مستقلی نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала