داروهای گیاهی به مبارزه با کرونا می‌شتابند

© AP Photo / Anja Niedringhausسازمان جهانی بهداشت
سازمان جهانی بهداشت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان جهانی بهداشت پروتکل انجام آزمایش بالینی روی داروهای گیاهی آفریقایی به عنوان درمان‌های بالقوه ویروس کرونا را تصویب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان جهانی بهداشت پروتکل انجام آزمایش بالینی روی داروهای گیاهی آفریقایی به عنوان درمان‌های بالقوه ویروس کرونا را تصویب کرد.

در سازمان جهانی بهداشت متذکر شدند که فاز سوم آزمایشات بالینی اهمیت سرنوشت‌سازی برای ارزیابی کامل امنیت و کارایی داروی جدید بر اساس گیاهان آفریقایی دارد.

 ابررایانه   - اسپوتنیک ایران
فرضیه جدید ابررایانه درباره علایم و درمان کرونا

موافقت سازمان جهانی بهداشت با آزمایش تاثیر داروهان گیاهی روی کرونا پس از آن صورت می گیرد که برخی کشورهای آفریقایی از تاثیر بالای برخی داروهای گیاهی روی درمان ویروس کرونا سخن گفته بودند.

براساس این گزارش، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت پروتکلی را برای انجام مرحله سوم کارآزمایی بالینی روی داروهای گیاهی به عنوان درمانی برای کووید۱۹ تصویب کردند.

پروسپر توموسیمه رئیس بخش خدمات سراسری بهداشتی دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت:«اگر داروی سنتی بی خطر و کیفت آن تضمین‌شده باشد، سازمان جهانی بهداست آن را برای تولید در محل توصیه خواهد کرد».

مرکز آفریقایی کنترل و پیشگیری بیماری ها و کمیسیون اتحادیه آفریقایی در رابطه با مسائل اجتماعی از شرکای سازمان جهانی بهداشت هستند. در ماه مه سازمان جهانی بهداشت بررسی داروهای سنتی برای درمان بیماری کووید را اعلام کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала