اگر برای يک ماه شيرينی نخوريد، چه اتفاقی در بدن شما می افتد

© Fotolia / Picsfiveاگر براي يک ماه شيريني نخوريد، چه اتفاقي در بدن شما مي افتد
اگر براي يک ماه شيريني نخوريد، چه اتفاقي در بدن شما مي افتد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شما به نخوردن شيريني جات و قند در طي يک ماه، مي توانيد تا به ميزان 4 کيلوگرم از وزن خود را کم کنيد.

به گزارش اسپوتنيک، تاتیانا بوچارووا، متخصص غدد می گوید، علت بی خوابی و پوسیدگی دندان ها خوردن شیریني جات است.

شایعات درباره خوراکی های لاغری که باعث چاق شدن شما می شود - اسپوتنیک ایران
شایعات درباره خوراکی های لاغری که باعث چاق شدن شما می شود

شیرینی ها فقط شکر دانه ریز ، شیرینی و کیک نیستند. اين متخصص غدد می گوید: "غذاهایی که در آخر جدول غذايي ما قرار دارند اغلب حاوی شکر هستند - از ماست های میوه ای تا سس چیلی که حاوي قند هستند. بنابراین ترک شیرینی به طور کامل غیرممکن است. اما کاهش سهم آن در رژیم غذایی باعث ايجاد اتفاقات خوشايند در بدن شما مي شود.

شما باید برچسب غذاها را بخوانید: محصولاتی که بیش از 22.5 گرم قند در هر 100 گرم دارند بسیار شیرین هستند. تولیدکنندگان نامهای مختلفی برای قند روی بسته بندی ها دارند: مانند نشاسته هیدرولیز شده ، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و غیره داراي قند هستند.

اگر تصمیم گرفتید شیرینی را کنار بگذارید در طي يک هفته اول، اولين وعده های اصلی غذای خود را بخورید.

حداقل در مرحله ابتدایی شیرینی جات را با رژیم غذایی لاغري ترکیب نکنید - نیازی نیست که دائماً گرسنه بمانید. بدن در شرایط جدیدی برای خود پیدا می کند و بهتر است به آنها عادت کنید و سپس کالری ها را کاهش دهید. در ابتدا شيريني را کم کنيد و سپس رژيم لاغري را اجرا کنيد.

برای انجام این کار ، کربوهیدرات هایي مانند ماکارونی و غلات سبوس دار، برنج قهوه ای یا قهوه ای، بلغور جو دوسر را مصرف کنيد که به شما امکان می دهند برای مدت طولانی احساس سیری کرده و از خوردن شيريني جلوگيري کنيد.

در روز اول چنین تغذیه ای، شما در شب احساس نشاط بیش از حد معمول خواهید داشت. بدون نوسان در سطح گلوکز در بدن خلق و خوی شما یکنواخت خواهد بود.

در طي هفت روز جلوگيري از قند خوردن، به ميزان 800 گرم تا یک کیلوگرم کاهش وزن پيدا خواهيد کرد، حتی اگر تعداد کالری ثابت باشد. دلیل آن این است که شما انسولین را کنترل خواهید کرد و مایعات در بدن باقی نمی ماند. بدن شروع به استفاده از ذخایر چربی خود می کند.

در طي يک ماه، همه این تغییرات بارزتر می شوند، نخوردن شیرینی ها بر تمام سیستم های بدن تأثیر می گذارد - از دستگاه گوارش تا سطح هورمونی. متابولیسم شما زياد کار مي کند و تا چهار کیلوگرم وزن کم خواهید کرد - به طور کلی ، کیفیت زندگی بهبود می یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала