شناسایی ۳۰۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران

© Photo / IRNAشناسایی ۳۰۴۹  بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران
شناسایی ۳۰۴۹  بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران: میزان مبتلایان به کرونا در کشور دوباره سیر صعودی گرفته است و طی یکشبانه روز گذشته ۱۴۴ مورد فوتی ثبت گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام داشت: از دیروز تا امروز (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد گفت که ۱۵۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

میلیون ها آمریکایی فقط یک قدم با بی خانمانی فاصله دارند - اسپوتنیک ایران
تعداد مبتلایان به کرونا در جهان از مرز 30 میلیون نفر نیز عبور کرد

به گفته وی، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۴۱۶ هزار و ۱۹۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ضمن بیان اینکه تا کنون سه میلیون و ۶۹۱ هزار و ۳۹۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تاکید کرد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала