آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران
آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران، آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در تشریح آخرین وضعیت کرونا در این کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۲۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

تهران در حال آماده شدن برای موج سوم کرونا - اسپوتنیک ایران
تهران در حال آماده شدن برای موج سوم کرونا

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала