فوت ۱۲۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در ایران

© Photo / IRNAدکتر سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران
دکتر سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران از فوت ۱۲۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران، دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت بیان داشت: از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۰۲ هزار و ۲۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.

لاری خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۶ هزار و ۲۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۷۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تا کنون سه میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала