ارتباط وفاداری و شیرسگ از نگاه مادر سالخورده +ویدئو

© AFP 2023 / VIiktor Drachevسگ کوچک
سگ کوچک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داستان زندگی مادری که معتقد است برای وفادار شدن فرزندان خود به آنها شیر سگ دهید!

به گزارش اسپوتنیک، قبلا ویدئویی از مادری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که گلایه های زیادی از فرزندان خود داشت و معتقد بود به فرزندان خود برای وفادار شدن شیر سگ دهید. او به تازگی داستان زندگی‌ پر فراز و نشیب خود را تعریف کرده است تا کاربران را متوجه منظور خود از آن جمله گرداند.

View this post on Instagram

A post shared by 👈🏻زیباترین ژورنال مد👉🏻 (@shik.posh.ha) on

او در سن ۲۱ سالگی همسر خود را از دست دائه است و دو فرزند خود را به تنهایی بزرگ کرده و از نظر خود چیزی برای آنان کم نگذاشته است. این مادر ذلشکسته تحصیل کرده است و سال ها کارمند شرکت وارداتی ماشین آلات سنگین بوده است. در حال حاضر دو فرزند او در خارج از ایران مشغول زندگی هستند.

View this post on Instagram

A post shared by خوبان اردبیل (@khobane.ardabil) on

طبق گفته های این مادر، آنها در سال 87 امضای او را جعل کرده و خانه او را که در خیابان شیخ بهایی بوده است، بدون اجازه او فروختند. او پس از این فشار به دلیل تنش غیرقابل باور ایجاد شده به بیماری سرطان سینه مبتلا شده و مدت ها با آن جنگیده است.
او پس از عمل جراحی، پرتودرمای و شیمی درمانی تصمیم گرفت تا در خانه سالمندان کهریزک ساکن شود و در آنجا خانواده جدیدی پیدا کند. این بانو دیگر حاضر نیست فرزندان خود را ببیند یا با آنان روبرو شود چرا که معتقد است آنها اعتبار او را زیر سئوال بردند و او را شکستند.
View this post on Instagram

A post shared by کلیپشو2 (@clipshow2) on

بسیاری از کاربران از جرکت فرزندان در حق مادر خود شگفت زده شده و عنوان کردند که فرزندان این مادر بسیار بی رحم و سنگدل هستند. به گفته بسیاری از آنها، این فرزندان در زندگی خود خیر نخواهند دید. در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که فرزندان شبیه والدین خود می شوند و باید دید که آنها چطور پرورش یافته اند. با نگاه کلی به نظرات کاربران درمی یابیم که بیشتر کاربران عمل فرزندان این مادر را محکوم کردند و خواهان عذرخواهی از مادر خود هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала