دستگیری سلطان قبر در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستگیری سلطان قبر در ایران
دستگیری سلطان قبر در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از دستگیری شخصی به نام "امیری" معروف به سلطان قبر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف، ضمن اعلام این خبر گفت: امیری که از حدود چند ماه پیش متواری شده بود، صبح امروز (یکشنبه) با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های امنیتی و مسئولان قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرری شد.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران - اسپوتنیک ایران
سلطان خودرو و همسرش به اعدام محکوم شدند

به گفته وی، این فرد که از سال‌های پیش فعالیت غیرقانونی خود را در زمینه خرید و فروش قبور بر اساس رویه خاصی دنبال می کرد، حدود ۵۰ سال سن دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف اظهار داشت: این شخص طی سال‌های گذشته تاکنون پس از جلب اعتماد دارندگان و خریداران قبور، آنها را به قیمت های ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خریداری و تا حدود ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

نوروزپور تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی مطرح شده از دادستانی شهر ری، متهم مذکور دارای تعدادی شاکی خصوصی است و مردم می تواند در صورت شاکی بودن با مراجعه به دادستانی شهرری شکایت خود را مطرح کرده و تشکیل پرونده دهند.  

وی اظهار داشت: هم اکنون تا زمان رسیدگی به پرونده متهم مذکور از تعداد قبور خرید و فروش شده اطلاع دقیقی در دست نیست و به محض دریافت هرگونه آمار و اطلاعات جدید به اطلاع عموم خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала