قالیباف: اروپا نباید تحت تأثیر سیاست ایالات متحده قرار بگیرد

© Sputnik / Evgeniy Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر قالیباف: ملت ایران از خساراتهایی که بخاطر تحریم های آمریکا بوجود آمده هرگز نمی گذرد
قالیباف: ملت ایران از خساراتهایی که بخاطر تحریم های آمریکا بوجود آمده هرگز نمی گذرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده تهران در مجلس: ملت ایران به‌دلیل تحریم‌های یکجانبه، ظالمانه و خلاف قانون آمریکا نسبت به این کشور بدبین است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران با ایگنازیو کاسیاس، وزیر خارجه سوئیس طی دیدار و گفت‌وگویی گفت: ملت ایران به‌دلیل تحریم‌های یکجانبه، ظالمانه و خلاف قانون آمریکا نسبت به این کشور بدبین است، از این رو تصمیم قطعی دولت و ملت ایران تقویت اقتصاد و فناوری درونی جهت عبور از بحران با توجه به ظرفیت بالای کشورمان است.

قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود  - اسپوتنیک ایران
قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود

قالیباف گفت: ایران در اصول خود رویکرد همکاری با تمام کشور‌ها را دارد ولی با هرگونه سلطه مخالف است و عدم مذاکره با آمریکا نیز به‌دلیل نگاه سلطه‌طلبانه آن‌هاست و ملت ایران هرگز از خساراتی که به‌دلیل تحریم‌های آمریکایی به وجود آمده است، نمی‌گذرد. علی‌رغم اینکه مواضع اخیر شورای امنیت خوب بود، اما بدعهدی در توافق هسته‌ای جزء خاطرات تلخ ایرانیان است لذا در انتظار جبران آن هستیم.

وی تاکید کرد که اروپا نباید تحت تأثیر سیاست‌های آمریکا قرار بگیرد به‌خصوص که اقدامات آن‌ها باعث بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه شده است.

قالیباف همچنین به ترور سپهبد شهید سلیمانی از سوی نیرو‌های آمریکا اشاره کرد و گفت که اقدامات سپهبد سلیمانی باعث شده بود تروریسم به اروپا نرسد، اما آمریکا او را ترور کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала