ثبت یک رکورد جدید از شمار مبتلایان به کرونا در هند

© AFP 2023 / Noah Seelamثبت یک رکورد جدید از شمار مبتلایان به کرونا در هند
ثبت یک رکورد جدید از شمار مبتلایان به کرونا در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هند در شبانه روز گذشته بیش از 90 هزار نفر به کووید – 19 مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد موارد شناسایی شده از آلودگی به ویروس کرونا در هند در شبانه روز گذشته 90 هزار و 632 مورد افزایش یافته است، این بالاترین نرخ روزانه در کل دوره این بیماری همه گیر است، این کشور برای دومین روز متوالی ضد رکورد ثبت می کند. طبق اعلام وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند در روز یکشنبه، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا به 4 میلیون و 113 هزار و 811 نفر رسیده است.

افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در هند - اسپوتنیک ایران
افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در هند

رکورد قبلی افزایش روزانه موارد آلودگی به ویروس کرونا در 5 سپتامبر ثبت شده بود و بالغ بر 86432 بود. در هند، برای سه روز متوالی - از 3 تا 5 سپتامبر - بیش از 80 هزار مورد ثبت شده است، اکنون برای اولین بار بیش از 90 هزار مورد ثبت شده است. از 4 اوت، این کشور همچنان در جایگاه اول در جهان از نظر افزایش روزانه تعداد مبتلایان است.

براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، از نظر تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا، هند در حال حاضر در رتبه سوم جهان قرار دارد، اما تنها در حدود 9100 نفر از برزیل (4 میلیون و 123 هزار فرد آلوده) عقب است. به گفته کارشناسان هندی، در روزهای آینده هند برزیل را پشت سر می گذارد و در جایگاه دوم جهان از نظر تعداد کل مبتلایان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که ایالات متحده از نظر تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا با 6 میلیون و 244 هزار و 970 نفر در جایگاه اول قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала