حمله زنبورهای "مست" آلمانی به بریتانیا

© Photo / Pixabay / MelaniMarfeldحمله زنبورهای "مست" آلمانی به بریتانیا
حمله زنبورهای مست آلمانی به بریتانیا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بریتانیا مورد حمله انواع خطرناک زنبورهای "مست" آلمانی قرار گرفته که می توانند بدون هیچ دلیلی هر کس را نیش بزنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دیلی استار،  این زنبورها در شراایط تابستان گرم و خشک و فراوانی میوه های رسیده که از آنها تغذیه می کنند، در سراسر بریتانیا پخش می شوند. زنبورها به دلیل چنین تغذیه ای ، ستیزه جو تر می شوند و بنابراین احتمال گزیدن بی دلیل افزایش می یابد.

تعداد زنبورهای خطرناک حدود 200 میلیارد حشره تخمین زده می شود. در عین حال ، طبق برآوردهای این نشریه ، تقریباً 250 میلیارد زنبور معمولی  دیگر نیز در منطقه زندگی می کنند.


خارج کردن زنبور عسل زنده از گوش بیمار + ویدئو 
 - اسپوتنیک ایران
خارج کردن زنبور عسل زنده از گوش بیمار + ویدئو

پاول بیتس ، رئیس شرکت مبارزه با آفات می گوید این حشرات در حال حاضر در اوج تحرک و فعالیت خود هستند. وی توضیح داد که زنبورهای ملکه دوره تخمگذاری خود را به پایان رسانده اند و به این دلیل سایر زنبورها  که تا به حال مشغول معاشقه با آنها بودند، کندوها را ترک کرده اند.

این متخصص از ساکنان ابریتانیا  خواست در طبیعت مواظب خود بوده و محتاط باشند. وی از جمله توصیه کرد هنگام دیدن زنبور ، دستان خود را تکان ندهند زیرا این امر خطر تحریک زنبور برای نیش زدن  را افزایش می دهد.

پیش از این گزارش شده بود كه یكی از ساكنان منطقه بریتانی فرانسه هنگام تعطیلات با خانواده خود در دریاچه آنسی در رشته کوه های آلپ فرانسه پس از اینکه توسط یک زنبور گزیده شد، دچار خفگی گردید. هنگام ناهار ، یک زنبور به داخل دهان این مرد فرانسوی پرواز کرده و زبان او را نیش زده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала