دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۳۵ کیلو حشیش در تهران

© AP Photo / Ebrahim Norooziدستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۳۵ کیلو حشیش در تهران
دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۳۵ کیلو حشیش در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در این شهر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

یک باند مواد مخدر در گیلان منهدم شد - اسپوتنیک ایران
یک باند مواد مخدر در گیلان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده بود و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه ای در مرزهای شرقی کشور به این مکان انتقال می داد و با همکاری تعدادی از همدستانش آن را بسته بندی و توزیع می کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری های محلی و انجام تحقیقات گسترده، اطلاعاتی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند و سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری هر سه متهم در جستجوی خانگی، موفق به کشف ۳۵کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس حسنوند در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала