درخواست رسمی کانیه وست برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

© AP Photo / Evan Vucciدرخواست رسمی کانیه وست برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
درخواست رسمی کانیه وست برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کانیه وست درخواست ثبت نام به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده را داده است.

به گزارش اسپوتنیک، خواننده رپ آمریکایی، کانیه وست درخواست ثبت نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در ایالت های کنتاکی و می سی سی پی را دارد. این خبر در 5 سپتامبر توسط TMZ اعلام شد.

کانیه در کنتاکی در روز جمعه، 4 اوت درخواست ثبت نام کرد. در حال حاضر، 19 هزار امضا برای نامزدی وی در حال بررسی است. برای اینکه نام خواننده رپ در برگه های رای بیاید، به 5000 امضا نیاز دارد.

Ким Кардашян и Канье Уэст во время своей поездки на Кубу - اسپوتنیک ایران
کانیه وست تمام پیام های مربوط به ترامپ را از تویتر حذف کرد

در اوایل ماه ژوئیه، وست اعلام کرد که برای ریاست جمهوری ایالات متحده کاندید خواهد شد. در مسابقه پیش از انتخابات، او قصد داشت به عنوان یک کاندیدای مستقل شرکت کند، اما در آن زمان در چندین ایالت مهلت ارسال درخواست و جمع آوری آرا برای حمایت از نامزد به پایان رسیده بود. بعداً معلوم شد که رپر امضا برای درج در خبرنامه انتخابات در کارولینای جنوبی را ارائه نکرده است. 

در 7 آگوست، كانیه وست اعتراف كرد كه قادر به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریكا نخواهد بود. علاوه بر این، رپر همچنین با این عقیده موافقت کرد که شرکت وی در انتخابات برای جلب آرای آمریکایی‌های آفریقایی تبار از نامزد دموکرات جوزف بایدن و کاهش شانس وی برای پیروزی ضروری است.

در همان زمان وست ارتباط خود را با کاخ سفید و هرگونه سازمان جمهوری خواه را انکار کرد، اما رسانه ها گزارش دادند که این نوازنده مرتباً با مشاور ارشد و داماد رئیس فعلی کاخ سفید، جارد کوشنر ارتباط برقرار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала