یک خودرو در امریکا انبوه معترضین را زیر گرفت

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر یک خودرو در امریکا انبوه معترضین را زیر گرفت
یک خودرو در امریکا انبوه معترضین را زیر گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک فرد ناشناس در نیویورک با خودرو انبوه شرکت کنندگان در اعتراضات ضد نژادپرستی تحت شعار Black Lets Matter را که در میدان تایمز برگزار شد ، زیر گرفت و در نتیجه سه نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه نیویورک دیلی نیوز حدود 300 نفر در این تظاهرات حضور داشتند ، آنها تلااش کردند با ردیف کردن تعدادی دوچرخه،  رفت و آمد خودروها را مسدود کنند. آمعترضان پس از کشته شدن یک آمریکایی آفریقایی تبار توسط پلیس در شهر روچستر این تظاهرات را ترتیب داده و خواستار "عدالت نژادی" شدند.

به نوشته این روزنامه  آمریکایی ، یک اتومبیل "فورد توروس" از مانع دوچرخه ها عبور کرده و جمعیت را زیر گرفت  پلیس نیویورک گزارش داد که یکی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پشت فرمان این خودرو بوده و اعلام کرد در حال بررسی جزئیات این حادثه است.

​از اواخر ماه مه ، در ده ها شهر در ایالات متحده و کشورهای دیگر جهان برای اعتراض به وحشیگری پلیس در برخورد با جورج فلوید ، نگهبان سیاه پوست در شهرمینیاپولیس ، که پس از یک دستگیری وحشیانه جان خود را از دست داد  و موارد دیگر خشونت ماموران انتظامی نسبت به سیاهپوستان  تظاهرات برگزار شده است. در برخی موارد ، اعتراضات به آشوب ، درگیری با پلیس ، غارت و خرابکاری منجر شده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گرماگرم اعتراضات تصمیم گرفت تا یک فرمان اجرایی با هدف اصلاحات در پلیس را امضا کند. هدف این فرمان تشویق ادارات پلیس به استفاده از استانداردهای مدرن در توسل به زور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала