لباس سبز ملانیا ترامپ سوژه طنز کاربران فضای مجازی شد +ویدئو، عکس

© AP Photo / Kevork Djansezianتنبیه گزارشگرنیویورک تایمز به خاطر فاحشه خواندن ملانیا ترامپ
تنبیه گزارشگرنیویورک تایمز به خاطر فاحشه خواندن ملانیا ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملانیا ترامپ برای آخرین شب کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه لباسی به رنگ سبز درخشان انتخاب کرد که سوژه شوخی کاربران شد.

به گزار ش اسپوتنیک، ملانیا ترامپ در آخرین شب کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه که در باغ جنوبی کاخ سفید برگزار شده بود با لباس ۳۰۰۰ دلاری رنگ سبز درخشان حضور پیدا کرد که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این لباس پلیسه، طرح والنتینو با یک شنل آویخته در پشت، به رنگ سبز درخشان بود که کاربران آن را به پرده سبز مورد استفاده در جلوه‌های ویژه فیلم‌ها تشبیه کردند که معمولا به عنوان ابزار فیلمبرداری برای برهم‌گذاری روی ویدئو و دیگر تصاویر استفاده می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران به سرعت ویدئوهایی از تصاویر مختلف در قالب طنز تهیه و در فضای مجازی منتشر کردند؛ ویدئوهایی که بر روی لباس بانوی اول آمریکا، جدول‌های ویروس کرونا، آمار ابتلا به ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن، پیش‌بینی هواشناسی، صورت "جو بایدن" و موارد دیگر «سوپرایمپوز» (برهم‌نمایی) شد.

View this post on Instagram

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

جدا از اینکه بسیاری از کاربران لباس همسر دونالد ترامپ را دست مایه طنز قرار دادند و شوخی‌های مجازی بسیاری با آن کردند کاربرانی نیز عنوان کردند که این لباس با رنگ فوق‌العاده‌اش بسیار زیبا و برازنده ملانیا ترامپ است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by دنیای سلبریتی ها (@celebrity.news_ir) on

علاوه بر سوژه شدن لباس ملانیا ترامپ، واکنش وی نیز پس از حضور ایوانکا ترامپ بر روی سن نیز مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала