آرزوی وزیر دفاع روسیه

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آرزوی وزیر دفاع روسیه
آرزوی وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه از آرزوی خود به عنوان یک شهروند و رئیس انجمن جغرافیای روسیه سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ارتشبد شویگو در یک مصاحبه با رسانه های روسیه گفت: "من خیلی دلم می خواهد یک شهر بزرگ ، زیبا و بسیار مرفه  در منطقه سیبری بسازم. بیش از نیمی از مس کشور ، 75٪ نیکل و حدود 90٪ پلاتین در آنجا استخراج می شود. با این حال ، بزرگترین تولید کننده موتورهای الکتریکی از سیم مسی چین است. یا آلومینیوم که  ما همه آنرا به صورت شمش به آنجا می فرستیم اما  می شد  از آلومینیوم آنچه را که با استفاده از شمش ما تولید می کنند ، تهیه کرد. آیا تولید تولید فویل مس ، سیم مسی ، موتورهای الکتریکی ، باتری و غیره دشوار است؟ "

به گفته وزیر دفاع روسیه ، در آینده نزدیک ، تقاضا برای نفت به شدت کاهش یافته و سایر منابع طبیعی در درجه اول اهمیت قرار می گیرند.

سیبری: مکه ای برای گردشگران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سیبری: قطب جذابی برای گردشگران

ارتشبد شویگو گفت: "بیایید یک ماشین الکتریکی تسلا را در نظر بگیریم: باتری ها در آن مال ما نیستند  اما مواد اولیه این باتری ها را به میزان بیش از حد در اختیار داریم.  ما می فهمیم که فردا یا پس فردا وسایل نقلیه برقی شده و بنزین ، گاز و گازوئیل ما در درجه دوم اهمیت قرار خواهند گرفت . در نتیجه باید بهترین دانشمندان ، کارآفرینان و تولیدکنندگان را جمع کنیم که نیکل و مس  را به صورت خام و شمشی نمی فروشند بلکه  با استفاده از آنها جدیدترین باتری ها را می سازند که می توانید آنها را یا در ساعت یا در یک زیردریایی قرار دهید و باعث پیشرفت های بزرگ علمی  و ایجاد خطوط انتقال  برق نه با جریان متناوب بلکه با جریان مستقیم می شوند.

همین نکته د در مورد چوب ، ذغال سنگ و بسیاری از مواد دیگر صدق می کند که سیبری از داشتن آنها غنی است.

وزیر دفاع روسیه در پایان گفت : "چنین  مرکزی باید ساخته شود. این شاید به جغرافیا مربوط نشود اما در رابطه با آینده کشور ما است. شما می دانید ، چنین شهری، شهر نوآوری ، علم و فناوری های پیشرفته خواهد بود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала