برلوسکونی به کووید 19 مبتلا شد

© AP Photo / Luca Brunoبرلوسکونی به کووید 19 مبتلا شد
برلوسکونی به کووید 19 مبتلا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تست کووید - 19 نخست وزیر پیشین ایتالیا، سیلویو برلوسکونی مثبت اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام آلبرتو زانگریلو، پزشک شخصی سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر پیشین ایتالیا آزمایش ویروس کووید 19 وی مثبت بوده است.

به گفته این پزشک متخصص به نقل از رسانه های محلی، بیماری برلوسکونی بدون علائم بوده و خود این سیاستمدار در قرنطینه خانگی به سر می برد.

همچنین ذکر شده است که وی پس از بازگشت از سفر به ساردینیا تست کرونا را پشت سر گذاشت.

به گفته سرویس مطبوعاتی برلوسکونی، وی به کار خود در محل سکونت خود ادامه می دهد و در آنجا دوره مقرر در قرنطینه را سپری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: " در هر صورت وی به حمایت از نامزدهای "به پیش ایتالیا" و سایر احزاب راست میانه در انتخابات منطقه ای (20 تا 21 سپتامبر) با دادن مصاحبه های روزانه در روزنامه ها، تلویزیون ها و شبکه های اجتماعی ادامه خواهد داد." ...

منابعی از " به پیش ایتالیا ایتالیا" در تاریخ 25 آگوست به خبرنگاران گفتند که برلوسکونی یک آزمایش فوری برای عفونت ویروس کرونا انجام داده است که منفی بود. این تصمیم برلوسکونی ناشی از این واقعیت بود که پیش از این یکی دیگر از بازرگانان مشهور ایتالیایی، مدیر سابق تیم فرمول 1، فلاویو بریاتوره 70 ساله به علت عفونت با COVID-19 به صورت اورژانسی بستری شده بود. در آن زمان برلوسکونی از ساردنیا بازگشته بود، جایی که با دوست دختر جدید خود، معاون پارلمان ملی مارتا فشینا در حال استراحت بود. در 12 آگوست، نخست وزیر سابق، بریاتوره را در ویلای خود در ساحل زمرد ساردینیا پذیرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала