تعویض پلاک در تهران فقط با نوبت‌دهی اینترنتی

اشتراک
سرهنگ علی محمدی: امکان مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت اینترنتی امکانپذیر نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا اظهار داشت که از روز اول ماه سپتامبر 4 مرکز شماره‌‌گذاری خودرو اعم از اتحاد در تهرانپارس، الغدیر در یافت‌آباد، چیتگر در جاده مخصوص کرج و باقرشهر ارائه خدمت برای تعویض پلاک و شماره‌گذاری را به صورت نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند و امکان مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت اینترنتی امکانپذیر نیست.

Люди на пляже Пуант-Руж в Марселе, Франция  - اسپوتنیک ایران
آیا ما در عربستان هستیم؟: پلیس حمام آفتاب گرفتن زنان برهنه در پلاژهای فرانسه را ممنوع کرد

وی در ادامه گفت:«هم اکنون بخشی از مرکز میثم در وردآورد و خاوران در جاده خاوران به صورت حضوری به مراجعان خدمت ارائه می‌دهند. اگر چه این دو مرکز اولین مراکزی بودند که نوبت‌دهی اینترنتی را شروع کردند اما ظرفیتی از آنها به صورت حضوری فعالیت می‌کند که از هفته آینده ظرفیت حضوری این مراکز نیز ملغی شده و مراکز میثم و خاوران مانند مراکز اتحاد، الغدیر، چیتگر و باقرشهر فقط به صورت نوبت‌دهی اینترنتی ارائه خدمت خواهند کرد.

زیرساخت‌های لازم دراین زمینه مهیا شده و از هفته آینده نیز مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت به صورت نوبت‌دهی اینترنتی فعال خواهند بود. هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی یا از طریق سایت پلیس راهور در سامانه نوبت گرفته و در ساعت مقرر نه زودتر و نه دیرتر به مرکز انتخاب شده برای شماره‌گذاری مراجعه کنند.

ده مرکز در تهران برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعالیت می‌کنند.‌ دو مرکز مختص خودروسازان و شماره‌گذاری نوشماره‌ها هستند که در داخل ساختمان خودروسازان مستقر است؛ دو مرکز هم مخصوص موتورسیکلت‌ها و 6 مرکز هم تعویض پلاک خودروها را انجام می‌دهند که از هفته آینده هر 6 مرکز پلاک‌گذاری خودرو به همراه دو مرکز پلاک‌گذاری موتورسیلکت در تهران کار تعویض پلاک را برای افرادی انجام می‌دهند که قبلاً از طریق اینترنت نوبت گرفته و مرکز خود را انتخاب کرده باشند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала