راه جلوگيري از چین و چروک زود هنگام بر روی صورت

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر جلوگيري از چین و چروک زود هنگام بر روی صورت
جلوگيري از چین و چروک زود هنگام بر روی صورت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با مراقبت صحیح از پوست، همه کس می تواند از بروز زودرس چین و چروک جلوگیری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصص پوست، سوتلانا ژابووا روشهای حفظ جوانی را نامید. وی گفت: ظهور چین و چروک روی صورت به دلیل کاهش سن در سطح کلاژن - پروتئینی که وظیفه ارتجاعی پوست را بر عهده دارد – اتفاق مي افتد. بنابراین، علت اصلی ایجاد چین و چروک را مي توان تا حدي جلوگيري کرد.

برای لاغر شدن سریع پوست این میوه را بخورید - اسپوتنیک ایران
با این خوراکی ها به پوست خود برسید

ژابووا خاطرنشان کرد: روش های مختلفی برای تأخیر در بروز چین و چروک وجود دارد.

اين پزشک در ادامه توضیح داد: "لازم است پوست را تا حد ممکن مرطوب کنید ... هرچه پوست آبرسان و الاستیکي تر باشد، چین و چروک های بعدی تشکیل می شود. برای این کار ماسک و کرم مخصوصی وجود دارد."

وی افزود: دارندگان پوست های نازک ، کم آب و حساس باید در سنین کمتر شروع به استفاده از کرم های ضد پیری کنند.

روش موثر دیگری برای مقابله با چین و چروک وجود دارد و انهم تزريق ژل است، اما تا دوران بزرگسالي اين کار را نکنيد. ژابووا توضیح داد: به منظور جلوگیری از چین و چروک ، تزریق می تواند در جوانی انجام شود ، اما در دوزهای کمتری مي توانيد اين کار را بکنيد تا چروک هاي صورت شما ديرتر عميق شود.

برای پرهیز از خریدن کرم های گران قیمت بهتر است تغذیه خود را برای حفظ جوانی پوست بهتر نمود. نکته اول آب زیاد بنوشید: آب برای حفظ حیات و همین‌طور انجام عمل تعریق و دفع سموم از بدن بسیار مفید است. با آب مواد لازم برای تشکیل سلول‌های پوست، حتما به پوست منتقل شود چون بدن دیگر دچار کمبود آب نخواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала