مبتلایان به کرونا در آمریکا از 4.8 میلیون نفر گدشتند

© AP Photo / Hans Penninkمبتلایان به کرونا در آمریکا از 4.8 میلیون نفر گدشتند
مبتلایان به کرونا در آمریکا از 4.8 میلیون نفر گدشتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اطلاعات دانشگاه هاپکینز، در یک شبانه روز گذشته با ابتلای ۵۲ هزار و ۴۶۷ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا به چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دانشگاه هاپکینز آمریکا، روز پنجشنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته مجموع مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا به چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

شبکه ‌های اجتماعی پست ترامپ درباره ویروس کرونا را حذف کردند - اسپوتنیک ایران
شبکه ‌های اجتماعی پست ترامپ درباره ویروس کرونا را حذف کردند

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، یک هزار و ۳۹۹ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی ‌های ویروس در این کشور به ۱۵۸ هزار و ۱۷۰ نفر رسید.

طبق آمار و ارقام این دانشگاه، ایالت کالیفرنیا با ۵۳۲ هزار و ۷۴۵ مورد ابتلا و ۹ هزار و ۸۷۲ مورد فوتی به کانون بیماری همه‌ گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و پس از آن ایالت فلوریدا با ۵۰۲ هزار و ۷۳۹ مورد ابتلا و هفت هزار و ۶۲۷ مورد فوتی و تگزاس با ۴۸۲ هزار و ۱۰۱ مورد ابتلا و هفت هزار و ۸۸۰ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

ایالت نیویورک که زمانی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۴۴۷ هزار و ۳۷۹ مورد ابتلا و ۳۲ هزار و ۸۱۱ در رده چهارم جدول ایالات متحده با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس قرار گرفته است.

بر اساس آمار و ارقام دانشگاه هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۸ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۳۵۰ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کووید-۱۹ آلوده شده‌اند و از آن میان ۷۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۱۱ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала