ناسازگاری شبکه‌های اجتماعی با ترامپ ادامه دارد

© AP Photo / Evan Vucciناسازگاری شبکه‌های اجتماعی با ترامپ ادامه دارد
ناسازگاری شبکه‌های اجتماعی با ترامپ ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
Reddit و Twitch کانالهای پشتیبانی از ترامپ را مسدود کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت آمازون روز دوشنبه اعلام کرد که شبکه اجتماعی Reddit و سرویس پخش Twitch متعلق به این شرکت، کانالهای پشتیبان دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده مسدود کردند.

به گفته استیو هافمن، رئیس شرکت  Reddit بزرگترین فروم هواداران ترامپ - r / The_Donald - را به دلیل نقض قوانین جدید این پلتفرم مسدود کرده است.

اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اقدام توئيتر جهت آزمايش راستي توئيت هاي ترامپ

هافمن گفت: "همه انجمن‌ها در Reddit باید وفادارانه از سیاست محتوای ما پیروی کنند. ما r / The_Donald را مسدود کردیم زیرا آنها این کار را نکردند." فروم چپ r / ChapoTrapHouse  و همچنین حدود 2 هزار فروم دیگر که اکثر آنها غیرفعال هستند نیز در لیست سیاه Reddit قرار گرفتند.

اقدامی مشابه توسط سرویس پخش Twitch انجام شد که کانال پخش ترامپ را مسدود کرد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: "رفتار متنفرانه در Twitch مجاز نیست. ما هیچ محتوای استثنائی برای محتوای سیاسی یا موضوعات ارزشمند برای خبر نداریم."

 رئیس جمهور آمریکا به تحریک نفرت از مخالفان سیاسی خود متهم شده، خود ترامپ این موضوع را انکار می کند.

پیش از این شبکه اجتماعی دیگری - توییتر - یکی از پیام های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را حاوی دروغ تعیین کرده بود و یک آیکون هشدار دهنده در زیر آن قرار داده بود تا پیوندی به مقاله ای مبنی بر اینکه ترامپ دروغ گفته است، باشد. ترامپ در پاسخ تهدید کرد که اگر همچنان به خفه کردن صدای محافظه کاران بپردازند به طور جدی آنها را کنترل و یا کاملاً تعطیل خواهد کرد.

اقدامات توییتر با انتقاد مارک زوكربرگ، رئیس فیسبوک مواجه شد و بیان داشت كه این شبکه اجتماعی حق داوری در رابطه با محتوای كاربر را ندارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала