بازار پر مشتری جراحی‌های زیبایی و هزینه‌های گزاف +عکس

© Fotolia / DragonImages آیا جراحی زیبایی بر حافظه تاثیر دارد؟
 آیا جراحی زیبایی بر حافظه تاثیر دارد؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت‌های عمل‌های زیبایی مختلف برای ساختن یک چهره جدید با توجه به متفاوت بودن این هزینه‌ها بر حسب برخی موارد به صورت میانگین بیش از ۸۰ میلیون خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، تغییر در سبک زندگی و فرهنگ جامعه امروز سبب شده است که بسیاری از جوانان و خصوصا دختران جوان به دلایل مختلف که جمعی از آن با عنوان "بحران هویتی" یاد می‌کنند تمایل زیادی به جراحی‌های زیبایی نشان دهند و در بازار شلوغ و پر مشتری عمل‌های زیبایی گام بگذارند و دست به عمل‌های زیبایی متفاوتی برای رضایت خود از چهره و جلب توجه و ارزشمند شدن نزد دیگران بزنند.

View this post on Instagram

هزینه‌های گزاف جراحی‌های زیبایی برای ساخت یک چهره جدید

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

اما مجموع هزینه‌های زیبایی صورت به طور میانگین اعم از خط پیشانی، افتادگی پلک، جراحی بینی، پروتز گونه، خط لبخند، زاویه‌دهی فک، زیبایی ابرو، جراحی گوش، چرا گونه، پروتز لب، لمینت دندان، لیفت پوست بیش از ۸۰ میلیون تومان خواهد شد. کاربران بسیاری نیز با اشاره به چهره‌های کاملا شبیه جوانانی که دست به عمل‌های زیبایی زده‌اند، ضمن اظهار تاسف عنوان می‌کنند بسیاری از جوانان ایرانی برای دستیابی به اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر اقدام به عمل‌های زیبایی مختلف می‌زنند و نگاه متفاوتی به اینگونه جراحی‌ها دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала